Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Bild kommer så fort jag får tid över från amning o så..
Tredjemaj: Lycka till på kub i morgon tror det kommer gå jättebra !
Kelsson: Skönt att det såg bra ut hos bm idag, jag ska dit på onsdag jag längtar redan !
Anderska: Mina bröst började läcka i v 27 tror jag det var och gör det fortfarande, ibland mer och ibland mindre det varierar.
Är det bara jag som känner att man vill göra så mycket som möjligt med hemmet innan bebisen kommer ? Vi har slipat och oljat bord , ska rensa i förrådet i källaren för att få in utemöblerna iofs, putsa fönster osv. Eller är det bara jag som är knäpp ?
Jag vill ha fullt upp nu så tiden går snabbt till BF bara min man som tycker jag är jobbig för han är inte med på noterna att fixa i hemmet
Ser fram emot att höra Specks förlossningshistoria sen när hon orkar och har tid.
Igår var första gången jag såg magen röra på sig, var lite roligt känner alla sparkar uppåt nu så undrar om den ligger med huvudet neråt och fötterna uppåt
Jis: Hoppas du sover jättebra nu med din kudde !
Kelsson: Har inte så mycket energi egentligen om det låter så pappa och min man fixade borden jag satt vid datorn men jag gör en massa småsaker. Igår var jag hos min syster och det var så varmt i hennes lägenhet och det kändes som om jag skulle börja hosta men det kändes skumt så jag gick in till toan och hann inte öppna locket utan kräktes på toan jag har kräkts sen i tisdags förra veckan. Nu känns det som om man är i början av graviditeten igen.
Strössel: Har du testat losec eller Novalucol mot illamåendet? Hoppas att det ger med sig snart för dig!
Jag är extremt utmattad idag. Vaknade 45min innan klockan idag för att gå på toa men kunde inte somna om efter det så är helt slut nu...
Speck: Vad kul att höra om din förlossning tycker du ha varit jätteduktig
Jis: Vi fick inte veta kön här på vårt sjukhus så jag hade inget val, men nu när vi nästan är framme så spelar det ingen roll längre jag blir lika glad ändå
Speck: Ja jag står på tur 21 oktober sen är det Vickan l tror det skiljer 5 dagar på oss. Så vi kanske får samtidigt.
Vickan l: Jag låg lite under sist med ska till bm i morgon, jag vill ha ett TUL till vi ska fråga om det i morgon.
Tredjemaj: Grattis till att det gick så bra på KUB !
Dealiy: Välkommen hit och stort Grattis
Tredjemaj: Grattis till lyckat RUL skyller på min senilhjärna just nu, har blivit jätteglömsk
Cattm: Grattis till lyckat KUB
Vickan l: Det var 7 veckor sen och två dagar vi var på TUL, och det irreterar mig att varför fick jag nåt överhuvudtaget när dom inte ens bryr sig om att ge mig fler. Min Mvc här suger enligt mig , och jag har träffat två kompisar där som precis fått barn och ingen verkar gilla vår Mvc eller bm. Så jag är inte ensam om att tycka så.
Kelsson: Nej nu är det inte långt kvar med det kommer nog kännas som 100 år