Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vickan l: Vilken fin klänning och kappa du kommer vara så fin Skrattande

Kelsson: Vad kul att din syster med familj överraskade dig på kryssningen, min syster och min man var ju med på Öland och det är riktigt kul att umgås och tjöta och ha kul.

Ser att ni pratar om trosor, jag har fortfarande samma storlek på trosor som innan jag blev gravid. Har jag tur så slipper jag köpa några och klarar mig på dom jag har.

Önskar alla en trevlig söndag är helt slut och är jättetrött men ska försöka göra nån nytta idag.

• strössel

Lindis: Välkommen hit Skrattande

Tredjemaj; Jag äter bara mitt val kvinna får inte äta omega pga mina trombyl.

Spets: Vi har Trygghansa försäkring tror vi gav 1050 kr för den.

• strössel

dealiy: Tex mumomega som kelsson äter tror jag är jättebra att ta om  man äter lite fisk eller ingen fisk. Jag åt det i början tills jag fick reda på att jag inte fick blanda trombyl och omega annars hade jag tagit mumomega. Jag har inte ätit fisk på 32 år så min bebis får ingen omega Flört men jag hoppas det är okay ändå !

• strössel
    Kelsson: Nej tror jag står över det kan tänka mig att trombyl är kvar i kroppen ett tag och då är det så närma förlossningen. Trombyl är ju blodförtunnande och i samband med omega blir det ännu tunnare blodet så vi tar inga risker Flört

Vickan l: Grattis till 50 dagar jag har 45 dagar till BF, känner oxå som du 45 känns jättelite men det känns jättelänge till Oktober Skrattande men det har fått fart på mannen min här fixas det i rasande takt Flört

Precis varit hos frisören klippt bort allt slitet, att nåt så litet kan få en att må så bra !
  • strössel
    Lindis1974 skrev 2011-09-05 11:10:59 följande:
    Fick tid för VUL. 22 september . Känns långt dit;)
    Går in i v 6 i dag :)
    Grattis till v 6 , det kommer gå jättesnabbt till den 22 sep Glad redan den 5 sep i dag !
  • strössel

Ego: Pratat med hyresvärden idag och vi ska få totalrenoverat kök och badrum samma vecka som jag har BF, det stressar ihjäl mig. Vill inte ha folk här om jag får värkar eller om vattnet går eller komma hem med en nyfödd bebisen i total kaos. Och det gick inte att skjutas på var tvungen att göras då enligt planerna. Och nu ska det väljas färg tapeter kökshandtag osv och jag har redan hundra saker att fixa Rynkar på näsan mamma sa vi kunde bo där men får jag värkar är jag osäker på om jag kan ta mig ner från 4 :je våningen dessa trappor.

Hur hade ni hanterat detta eller gjort ?

• strössel

cattm: Det är en allmän renovering dom gör var 12:e år, nej det har du helt rätt i det går inte att bo här med en nyfödd bebis, hoppas jag får gå över några dagar. Kommer bli jättefint men att det ska hända just då, och allt slipdamm och skit måste storstädas innan jag kommer hem med bebisen. Bara det att det förstör mina planer lite hur jag har tänkt det ska bli Glad att bo hos mamma/pappa ingick inte i planera vill vara själv med min man de första dagarna bara han och jag och bebisen och mysa och lära sig allt nytt. Ska prata med hyresvärden igen och se om dom kan börja tidigare eller ta min lägenhet först.

• strössel

Kelsson: Ja vi får se hur det går och om jag kan få dom att börja med min lägenhet först, så svårt att ta ställning när man inte vet om bebisen har kommit eller ska komma. Men det måste lösa sig på nåt sätt.

Aurora: Ja vi håller tummarna att det löser sig !

Dealiy: Vi har inte haft sex under hela graviditeten pga att jag är så nojjig, jag har inte haft nån blödning under hela graviditeten men jag har inte vågat ändå.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011