Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Karmosin: Tack för tipsen om blöjor, fick brev från Libero idag och 50 kr och 25 kr rabatt på blöjor.

Jag har färgat håret och bm och frisören sa att det inte är nån fara, det enda är väl att färgen kan fästa sämre enligt det gamla ryktet.

• strössel

Tack Jis och Dealiy Glad

Läst nåt jättebra idag , har ju köpt en lammskinns åkpåse och nu såg jag en som hade köpt lika dan som jag. Och då skrev hon ni vet väl att man kan dra dragkedjan runt hela och ha det som lammskinnsdyna med. Hade ingen aning om detta, men tog upp min och mycket riktigt hade jag en dragkedja runt hela och blir perfekt för bebisen att ligga på. Så kan den ligga i åkpåsen när den blir större eller nästa år kanske, beroende på hur kallt det blir i vinter.

• strössel

Karmosin: Tycker jag med, för annars hade den kanske bara samlat damm i garderoben om jag tyckt det inte är så kallt. Nu kommer den till användning den med Glad

• strössel

Kasa: Vad roligt att du tycker det, alla bilder är välkomna oavsett magar inköp osv Glad

Ego: Idag ska jag till Mvc kl 12 , skulle lämna ett morgon urinprov som jag helt glömt bort så nu är det försent för det. Får se om jag ska lämna ett i morgon istället.

• strössel

Jis: Vilken underbar dag du kommer ha Glad trodde faktiskt jag skulle bli Stockholms bo eftersom jag dejtat stockholmare och så träffar jag en från andra kusten Flört

Ego: Hoppas detta blir en lycklig dag för mig , hyresvärden och fiber chefen ha varit här och vi kanske får ny tapetserat i bebis rummet för det är där listen sitter snett och det accepterar vi inte. Och det får fiber chefen betala får besked om det i morgon tror jag. Vi har tapetserat det rummet iofs för ca ett år sedan men det gör inget. Kommer välja en annan färg i såna fall, nu är det ljusblått kanske blir beight eller nåt.

• strössel

Ego: Det gick jättebra på Mvc besöket idag, hjärtljuden låg på 136 och proverna var bra. Kurvan var en aning över strecket den här gången och huvudet var fixerat men ruckbart. Berättade vilken smärtlindring jag kan tänka mig att ha på förlossningen, ska få en Tens att testa hemma. Nästa mvc besök blir om två veckor Glad nu är det 5,5 vecka kvar till BF.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011