Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vickan l: Nej nu är det närma för oss Glad längtar ihjäl mig !

Kelsson: Jag tror inte jag fattar hur närma jag är BF , inbillar mig att det är jättelångt kvar.

Eileen: Vad kul att du gillade min blogg, den är ingen märkvärdig gjorde den för min mans sida på kusten så dom skulle ha lite koll på oss under graviditeten.
  • strössel
    Jis: Jag tycker Stockholm är en jättemysig stad älskar Stockholm Flört shoppinggalen som man är. Jag sökte massor av jobb i Göteborg men fick inget och så hade jag heltid och inte min man så han flyttade hit och han är inte så förtjust i den här lilla hålan, han saknar sina kompisar och familj. Men jag är villig att flytta till Göteborg men nu är vi två som ska hitta nya jobb och det är inte lätt men nån gång.
  • strössel

Najje: Tror det blir bra med lägenheten hoppas jag iallafall Flört men det kommer inte gå snabbt vi kommer få det fixat i oktober antingen veckan innan jag ska föda eller samma vecka jag har BF. Och om dom ska tapetsera om bebisrummet pga listen så kommer det ta ännu längre tid, och jag får borra upp alla saker igen känns så där när bebisrummet är helt färdigt Rynkar på näsan men det får gå vill inte ha sned list.

• strössel
    Måste fråga alla som har barn: Har ni testat TENS ? Jag skulle fundera på det till nästa mvc besök får då skulle bm beställa en sån till mig som jag ska få ha hemma.
  • strössel
    Najje79 skrev 2011-09-15 20:37:42 följande:
    strössel: Fy vad tråkigt när ni hade allt färdigt! Kan inte hyresvärden påskynda det hela eftersom du är så nära BF, det vore inte mer än rätt tycker jag!
    Vi har försökt att förklara att vi vill ha det påskyndat men dom renoverar ett annat hus nu och det måste dom göra färdigt först, och det var tydligen väldigt försenat som det är tyvärr. Samtidigt är jag glad för renoverat men samtidigt ledsen om det blir när jag får barn, för min man ska ju vara hemma i 10 dagar och då vill jag ha mysigt bara vi tre hemma och inte hos mina föräldrar.
  • strössel
    Vickan l: Okay jag har inte bestämt mig än hur jag ska göra, har två veckor på mig att bestämma mig. Vi skulle skriva vad man kan tänka sig för smärtlindring på förlossningen, men det är inte lätt för man har aldrig varit med om det innan. Ja sa mest att jag ville ta det som det kommer, men kommer vara lite påläst om vad som finns att välja emellan.
  • strössel
    Aurora: Vi håller tummarna att allt är fixat innan bebis kommer Glad jag tänker positivt !

Najje: Ja verkligen störande och deras chef var inte så glad heller !

Karmosin: Jag har testat akupunktur en gång och trodde jag skulle dö gjorde asont, så det vågar jag inte testa igen. Livrädd för kvaddlar känns som getingstick sa bm, så det blir väl lustgas och ev EDA. Jag kollapsade när kursen hade info om smärtlindring, så jag missade allt det tyvärr. Men jag ska på en kurs på BB den 28/9 och då hoppas jag dom pratar om smärtlindring igen.
  • strössel

Aurora: Om man väl har ont så tror jag faktiskt man glömmer att man har fegat och är villig att testa det mesta, men vi får se Glad tål egentligen det mesta fattar inte varför jag är så känslig och feg just nu helskumt. Jag har aldrig haft problem med blod men nu är jag superkänslig för det, såg min systers vovves ben efter hon blivit biten jag höll på att kräkas rakt ut. Är livrädd att jag kommer kräkas om dom lägger upp bebisen på mig och den har blod på sig Flört jag är helknäpp just nu. Ja en kursdag 9-16 var inget bra alldeles för lång.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011