Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

cattm: Försök äta havregrynsvälling, brukar göra susen mot mitt illamående. Koka gröt som vanligt men när den har kokat upp tillsätter du mjölk så det blir lite lösare.

anderska: Testa även med novalucol eller samarin eller liknande. Eller med gröten jag beskrev till Cattm ovanför. O se sen upp med vad du önskar, för det kan gå in (massa symptom som illamående istället för att må normalt)

• Kelsson1

Cattm: Grejen med mjölk är att det i samband med gröten gör att det bildar en skyddande hinna i magen så det är inte bra att byta bort det. Samtidigt behöver du inte ha i mycket mjölk bara lite, testa för det har gjort att jag är en helt annan människa med mindre illamående.

• Kelsson1

Vickan: Ler också lite åt dina inlägg. Håller med Speck om det inte är för långt lämna sonen där o hämta imorgon.

Viksan: Har du köpt TENS hem? Det finns att köpa för inte allt för stor peng... Vet om att Lergigan finns men då jag inte spyr utan mår bara illa har jag tyckt att jag kan klara mig helt utan

cattm: Roligt vad folk kan irritera sig över. Mig kvittar det om jag blir kallad 08:a eller Stockholmare (inflyttad jag med)

• Kelsson1

Vickan: Börjar jobba 7 så har absolut inte sovit länge idag men har för det inga illusioner om att få sova ordentligt på flera år framåt

Speck: TENS kan man använda senare också om man får ont i ryggen eller nåt, skadar inte att ha hemma. Sen blir du kanske gravid igen...

• Kelsson1

anderska: Hoppas du får en bra semester!

Lillstintis: Har också sovit dåligt men börjar bli van vid det. Var bara natten till igår som jag sov som klubbad men kan inte ens komma ihåg när det sist inträffade före det.

Strössel: Strö salt i såren gör det Inte alls avundsjuk på att du får ligga o sova Nejdå
    Hoppas du får en trevlig dag på båten!

• Kelsson1

Ego: Vagn äntligen beställt! Blev Emmaljunga Classic Sport med JeansBlack i sittdelen och Limited Edition BlackBeauty i Citykorgen. Såå fiiiint!

• Kelsson1

Strössel o Vickan: Tror också att vi blir grymt nöjda. JeansBlack är fint men kanske inte första valet nu när vi vet att det är en flicka men Classic sport finns bara i 6 tyger att välja emellan...
    Vad är det för skillnad med Limited Edition JeansBlack o vanliga?
    Jo Edge var också något att fundera på men den är större o tyckte att det räckte med sporten. Men är helt övertygad om att vi kommer alla att vara supernöjda med valet.

• Kelsson1

Vickan o Strössel: Tack för info! Hur har ni gjort med Åkpåse (tror jag att det kallades)?

Viksan: Håller tummarna att du får heltidssjukskrivning! Ha en underbar helg!

Aurora: Skönt att det inte blivit för jobbigt. Sätt andra att städa o ta det lungt!

Ego: Bebis har bökat i magen nu på morgonen. Känns sååååå härligt

• Kelsson1

Aurora: Ingen fara om du inte hinner eller orkar läsa/skriva. Vi har inget tvång här i tråden på antal tecken som måste in i veckan . Skönt att pyret bökar igen, då kan man andas ut...

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011