Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Lulis: Magen har lugnat ner sig men har haft ont i halsen hela dagen o inte velat prata med någon. Hoppas det gått över till imorgon så jag kan jobba.
    Skönt att du klarat dig utan medicin. Visst är det roligt hur det kan ändras, förut var det jobbigt att se gravida o nu inte alls

• Kelsson1

Karmosin: Förstår exakt hur du kände förra graviditeten. Jag kan nog fortfarande inte riktigt förstå att det är sant att det bor en liten flicka i mig (även om hon sparkar som attan nu)

Speck: Då har jag nog inte haft SD än...

• Kelsson1

Lulis: Magen är ok, men har väldigt ont i halsen o är lite hes. Sitter ändå på jobbet hade ju hoppats på att vara frisk idag så orkade inte stanna hemma. Men blir det värre eller att jag tappar rösten så får jag åka hem tidigare.
    Du funderar nog mycket på KUB-testet säkert därför du drömmer om det. Men helt rätt som tur är slipper man analysera resultatet själv .
    Jag vet inte vad jag har drömt inatt men har tydligen gråtit för när jag vaknade imorse så rann det bara tårar ner för kinderna på mig

• Kelsson1

Speck: Jag klarar mig nog rätt bra utan tidiga SD . Vad snäll handläggare du har! Varför kan inte alla inom FK vara likadana?
    Nu är snart plågan med Foglossning över för din del o du har en liten härlig bebis att se framemot

• Kelsson1

Speck: Skrattande som vanligt Skrattande
    Jag har inte haft någon foglossning än har nöjt mig med illamåendet...

• Kelsson1

Viksan: Ok då är SD något jag har att "se framemot" . Foglossning, är det något alla får i någon del av graviditeten? Och om inte får bebisen plats att komma ut då? Förlåt dumma frågor!
    Klarade av att jobba hela dagen igår men är sämre i halsen idag. Gör super ont att svälja o så har det satt sig i stämbanden, vilket gör att jag inte kan jobba idag då hela jobbet går ut på telefonsupport! Har inte sovit nästan någonting inatt heller så lär bli att jag sover i soffan hela dagen...

• Kelsson1

Lillstintis: Tack för svar , jag har nog med illamåendet så får jag välja avstår jag från foglossningen

Strössel: Syrran gillar hinken skarpt, de använder den fortfarande till dottern som är typ drygt ett år nu. Men de har använt den bara till bajsblöjor o vanlig hink till andra blöjor just för att påsarna är så dyra.

Speck: Tack för svar, tror att förlossning blir tillräckligt svår ändå . Är dock inte det minsta rädd (än åtminstone) för förlossningen, har väl inte fattat hur ont det kommer att göra
    Jag har tur som har syrran att fråga för hennes flicka är som sagt bara drygt ett år så hon har allt i färskt minne. O så vågar man ställa dumma frågor till sin syrra

• Kelsson1

Strössel: Vad irriterande släktingar kan vara! Sätt din man på att förklara att det inte är värt att köpa en massa killgrejer då ni faktiskt inte vet! STOR KRAM!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011