Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Tredjemaj; Ha en trevlig kväll med din man !

Kelsson: Vad roligt att du hade det trevligt på fikan med gravidos Glad

Ego: Varit på cirkus och bebisen har sparkat väldigt mycket under 2 timmar, var nog för hög musik Flört

• strössel

Aurora: Har oxå erfarenheter med alkohol från min barndom min mormor drack väldigt mycket och min morfar, sen gick min mormor bort och min morfar träffade en ny och idag dricker han ingenting. Sen är min svärmor väldigt glad i vin, när vi är där dricker hon varje dag oavsett vad det är för dag. Så hon kommer aldrig få passa mitt barn, hon är själv som ett barn ibland. Jag och min man dricker väldigt sällan, nån smirnoff ice på sommaren om vi grillar med vänner men annars inget alls.

Tänkte på kelssons klänning, gå in på kappahls hemsida och sök på klänningar så kanske den finns där.

Vad ska ni tjejer göra för roligt idag ? Är rastlös vill göra nåt kul Flört

• strössel

Aurora: Vi hade oxå öl,vin,cider och avec på vårt bröllop och mina föräldrar köpte allt det till oss på systembolaget och vi slapp betala för det. Sen kommer vi till bröllopsfesten så hade hela min mans släkt med sig egen sprit öl osv jag kokade inombords. Hur kan man ta med sig eget till ett bröllop man är bjuden på, vi hade turen att vi fick lämna tillbaka oöppnade förpackningar till systembolaget och mina föräldrar fick pengar tillbaks. Och min mans två systrar gick med en flaska och drack på bröllopet. Ogillar min  mans sida kanske märks Flört men dom är speciella på hans sida, Önskar dom inte hade kommit till vårt bröllop.

• strössel

Karmosin: Ha en trevlig brunch Glad

Ego: Är så rastlös vet inte vad jag ska hitta på Flört min man putsade fönster igår och jag strök gardiner så det är färdigt, förutom bebis och kök men det blir efter renovering. Finns inget jag kan göra i hemmet allt som jag skulle fixa är färdigt Skrattande

• strössel

Kelsson: Jag har inte foglossning och jag tror inte jag kommer hinna få det på 25 dagar hoppas Flört Jag har inte ett plagg i stl 50 men jag har sett att stl 56 skiljer sig lite en del är mindre som jag tror det kommer funka. Annars får man vika upp ärmar och ben Glad eller köpa nåt när man fått bebis.

• strössel
    Kelsson1 skrev 2011-09-25 16:55:42 följande:
    Strössel: Något ska väl jag också få nojja över Skrattande...
    Tycker jag Glad bra att du nojjar över såna saker och inga andra saker Flört
  • strössel

Jis: Grattis till v 30 !

Karmosin: Jag har skrivit ett förlossningsbrev som jag ska lämna när jag kommer in på bb, ett kortfattat brev på vad jag kan tänka mig för smärtlindring och så. Min man har en kopia i plånboken med så han har lite koll på vad jag har skrivit Flört och bm har skrivit in det i min journal.

• strössel

Aurora: Jag har tvättat alla bebiskläder och även gosedjur plus lakan, jag packade min bb väska i v 35 bara för att jag hade tråkigt en dag Flört men har inte packat ner nessisär, kamera, plånbok mobil och såna saker än. Och även att jag bara har packat ner kläder till mig och bebis och tofflor så ser det ut som om jag ska bo där i en hel vecka, en mysdress tar upp nästan en hel väska ju Glad

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011