Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kelsson: Har redan svimningskänslor packa välja tapeter tills i morgon bitti till bebisrummet, dom skulle ringa 3-4 dagar innan dom skulle börja och senaste datumet var 7 oktober. Tycker dom kunde ha ringt i måndags och förvarnat oss. Dom får ta kök+toa först och bebisrummet sist jag behöver tid till att välja tapeter. Kram !

• strössel

Anderska: Grattis till v 23 Glad

Kelsson: Svimmade inte men nära vi har packat ner saker hela natten , kan knappt gå idag men idag är dom här och fixar och jag är bara hemma en snabbis ska vara hos min syster på dagarna. Ska vara färdigt senast onsdag Flört

Ego: Mvc besök idag magen hade växt med 2 cm och allt såg toppen ut är så glad, var på kursen igår lärde mig inget nytt men det var kul att komma ut lite.

• strössel
    Speck: Väldigt fin bild på din son Glad han är så söt.

Vickan l: 11 dagar kvar det kommer gå såååå snabbt och så roligt Flört ser fram emot det. Tur bebisens hjärtslag lugnade sig min var ju med stressad men lugnade sig efter 5 h.

Aurora och Kelsson: Ja det är väldigt skönt att det blir fixat innan bebis kommer, jag som var så orolig över det. Får dessutom målat tak och målat runt hela fönstret i bebisrummet kommer bli jättefint. Dock rök min fina tapet som jag gillade nu blir det en gråsilvrig fonvägg och tre vita väggar, men får pynta med mycket blått eller rosa sen Solig
  • strössel

Vickan l: Min bebis är fixerad sa hon idag, men den har legat med huvudet nedåt sen v 35 tror jag.  Det  blir väldigt fint i bebisrummet men inte så mycket bebis tapet tyvärr men bebis sakerna kommer matcha det fint. Ska till bm igen den 14/10 om två veckor sen ska jag ha veckan efter Glad

• strössel

Jordgubbe: Välkommen hit och stort Grattis Glad

Aurora: Skönt att det snart är sista passet för dig för väldigt länge, tråkigt att du hade en skitnatt på jobbet. Hoppas det går bättre nästa gång kram.

• strössel

Viksan: Tack det ska bli jättemysigt med en liten bebis snart, har jag otur går jag över med två veckor Glad

Karmosin: Grattis till v 36, du får vila och ta hand om dig själv kram !

Vad kul att ni ska träffas för en fika, önskar jag bodde närma er andra och kunnat följa med Solig men 50 mil till Stockholm och 20 mil till Göteborg !

• strössel

Aurora: Nja vågar inte åka 20 mil med min bil litar inte på den, haft tre bilar i mitt liv och dom har gått super. Sen fick min man körkort och då pajjar dom hela tiden Glad så nu har båda framfjädrarna gått av så bilen har sänkts och jag hade tänkt att laga den nu men tack vare en mindre lön så gick inte det heller.

Har sovit i målarlukt och nu är jag skitorolig att det kan ha påverkat bebis, målarna slutade kl 14 vi kom hem runt 23 och har stängt alla dörrar till toa, bebis, kök och till sovrum plus ha haft öppet fönsterna i hela lägenheten hela natten. Kan det vara farligt på nåt sätt ? Dom har bara målat i köket hittills.

• strössel

Aurora: Ja det tycker jag, har ju hela min mans släkt i Stenungsund så vi kommer åka dit framöver Glad jättefin bild på dig !

Carlan: Så mycket fint du köpt och vilka fina kläder du har sytt, vad duktig du är !

Kelsson: Jag hoppas verkligen det för annars hade dom väl sagt nåt tycker jag, min man ska fråga på måndag. Ska sova hos mina föräldrar ett par dagar, för att slippa lukten och vi kan inte gå på toa eller laga mat nu.

• strössel

Tredjemaj: Ingen aning vad det är för färg men det luktar hemskt, får huvudvärk.

Jis: Jag och min man sover hos mamma och pappa i natt, så trött på att sitta hemma i stöket. Jo vi får en massa god mat och blir servade men vi hjälper till med Glad

Jordgubbe: Det hade jag i början och ringde läkaren och när jag väl kom dit så hade den försvunnit, och läkaren sa att det är vanligt när man är gravid och även när man rakar sig.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011