Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kasa01: Här får det inte komma nån bebis på minst en vecka iallafall Glad den får komma när jag har flyttat hem städat och fått tillbaks alla saker på rätt plats Flört och jag hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu !

• strössel

Lillstintis: Jag har 16 dagar kvar till BF, så Vickan är först ut Glad

Vickan l: Har tagit panodil och druckit te, pratade med min syster idag och hon kände sig förkyld så hon har säkert smittat mig med det för jag träffar henne nästan varje dag.

Karmosin: Vad kul att ha fått vagnen, vill hämta min nu men ska vänta till efter bebis pga min mans uteblivna lön Rynkar på näsan låter supersnyggt med åkpåsen !

• strössel

Karmosin: Man blev lite besviken när vi hade tänkt att hämta den nu vid lön, vi har pengar till den på sparkontot men jag vill ha pengarna där ifall att vi behöver låna till mat eftersom vi får leva på min graviditetspenning. Och jag är ingen sån som lånar pengar av folk aldrig gjort så krisar det så plockar vi lite därifrån och sätter tillbaks nu vid nästa lön. Får jag barn den 21 eller senare så har vi vagnen hemma den 25 så det spelar ingen roll egentligen Flört missar chansen att provköra den bara !

• strössel

Kelsson: Ja det har du rätt i är ju snart den 25 Glad

Ännu en skitdag kom precis hem från lägenheten och fick höra att det är en fuktskada på ena väggen i bebisrummet vid fönstret, vad den har kommit ifrån har jag ingen aning om. Så det blir tapetserat nån gång nästa vecka för allt ska torkas osv. Men köket och toan blir färdigt i morgon så det kan vi städa av och sätta in alla saker igen, och flytta hem till helgen. Och bo där när dom tapetserar bebisrummet nästa vecka. Och när målaren skulle riva ner tapeten så höll han på att skära av hela fingret så han fick åka och sy Rynkar på näsan

Men jag tänker positivt ändå för bebisen ska ju sova hos oss och skötbordet kan vi ha nån annanstans i början tills vi kan börja använda bebisrummet igen, kommer bara vara där för att byta blöja ändå Skrattande

• strössel

Kelsson: Det behövs egentligen inte när dom är så små Glad nu har både jag och min man bärbar dator så vi slängde ut dom gamla databorden och gjorde det till ett bebisrum. Då vi inte har nån nytta av ett datarum då vi kan sitta var som helst Flört

• strössel

Viksan07: Vad synd om din man , ibland blir det bara fel killar är såna Glad har ibland noll koll så det är tur att dom har oss kvinnor Flört vad kul att se bebis. Hade en jättetråkig läkare vid mitt TUL och jag fick inte ens se bebisen.

• strössel

Kelsson o Vickan l: Nej jag fick inte se bebisen en enda gång, trots att det tog ett bra tag att göra TUL även att jag sa flera gånger att jag inte ser skärmen.

Varit hemma och plockat in massor av saker i köket och toan, orkade bara 2,5 h nu är jag jättetrött. Flyttar hem i morgon så skönt och roligt Glad

• strössel

Kasa: Nedräkning för dig nu Glad tiden kommer gå jättesnabbt !

Kelsson: Grattis till ny vecka Flört det var inte min vanliga läkare utan en tjej som var där under hans semester.

Ego: Vecka 39 idag och 14 dagar kvar till BF Solig

Önskar alla en trevlig helg, nu ska jag hem och fortsätta få in grejor putsa fönster och det bästa av allt FLYTTAR hem idag  Cool

• strössel

Kelsson: Vi tar allt i min takt i lägenheten så jag inte tar ut mig för mycket Flört men man vill ju att allt ska bli färdigt NU  Skrattande

Jis: Längtar ihjäl mig nu och att få veta om man har burit på en tjej eller en kille i 9 månader Glad

Vickan l: Det kan vara så att den inte passar dom som har kollat. Vi var och kikade på en bostadsrätt som var ledig i flera månader och anledningen till att vi inte la nåt bud var att den var för liten och passade inte oss som skulle ha bebis.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011