Vickan l: Vilken söt och underbar liten son du har gillade inte att läsa hur dom hade betett sig mot er på sjukhuset, så ska det inte gå till. Hoppas du kan glömma det och bara tänka positivt på framtiden med dina fina barn och man stor kram !
Ego: Varit hos min syster och fikat och sen kom mamma och pappa och min systers svärföräldrar. Mamma berättade att dom hade köpt ny soffa och nya dyra mattor, då sa jag att ja synd bara att eran lilla hund kissade på matten. Då skriker hon rent ut att jag ska hålla käften att jag pratar och ingen vill lyssna eller vill jag ska prata att jag skulle låta andra prata. Alla satt helt chockade och jag ville bara sjunka genom jorden och gråta, min mamma anser att hon vet och kan bäst att hon är perfekt och att alla andra är värdelösa och det sved nog att jag råkade berätta att hunden hade kissat. Jag menade inget illa med det, och nu har jag gråtit hela kvällen och sms min man. Jag har fått ta skit från henne i hela mitt liv, och jag har nu tagit beslutet att hon ska inte få träffa mitt barn förrens hon ändrar sig och aldrig beter sig så mot mig igen. För jag har aldrig gjort henne nåt förutom att få höra hur värdelös och tjock och hur ful jag är sen jag föddes, jag orkar inte mer. Varför beter man sig så mot sitt barn ? Gör jag fel som inte ska låta henne träffa barnet ? Eller är det bra att hon får sig en tankeställare hur elak hon är mot folk ?