Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Karmosin: Grattis till v 38 och tack för tipset, babyproffsen har vi här värt att kika på. Hade bm inte sagt nåt så hade jag inte tänkt alls på det. så mycket man ska hålla reda på ändå
Karmosin: Grattis till v 38 och tack för tipset, babyproffsen har vi här värt att kika på. Hade bm inte sagt nåt så hade jag inte tänkt alls på det. så mycket man ska hålla reda på ändå
Tredjemaj: Ja inom 3 veckor iallafall, bm sa att nu ska vi bara gå hem och vänta på värkarna men det är en vecka kvar till BF.
Vickan l: Vilket fint kort på dina barn så söta namn är inte lätt vi har ett pojknamn men inget tjejnamn jag är hundra på.
Önskar alla en trevlig lördag, här blir det kalas för min man idag trots att han fyller om ca 2 veckor. Men vill ha kalaset innan bebisen kommer
Vi som pratade om madrass skydd !
Hittade plastad madrasskydd fotte på Jotex som jag beställde idag 90x200 199 kr och 100 kr rabatt med resår i hörnen vattenavvisande som andas och tvättbar, kommer jag ha när man blöder efteråt med för att skydda.
Ego: Varit och hämtat babyskyddet på Babyproffsen och fick hyra en alldeles ny stol, blev jätteglad att jag hade sån tur för det fanns bara en ny som dom hade tagit ut från lagret idag . Skillnaden var att man fick lämna en deposition på 500 kr som man får tillbaks när man lämnar tillbaka stolen.
Sen beställde vi handmuffar till barnvagnen supertuffa svarta med en guldstjärna på och lite text och massa päls var min make som ville ha såna. Och enligt hans systrar är vi värsta snobbarna nu, synpunkter på allt så tråkigt.
Jis: Jag köpte såna här
www.kopbarnvagn.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl&artnr=1200282100927
Jis: Vantar har man oxå bara en rolig grej ett tillbehör min man är jätttttte frusen av sig så han tackar jag till allt som kan göra det varmare
Anderska: Vilken fin magbild , skönt att det såg bra ut med bebisen man blir orolig när man inte känner nåt. Jag har BF på fredag den 21/10 så 5 dagar kvar men just nu känner jag inget annat än att bebisen trycker och rör sig.