Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kelsson: Jag får ju svimningskänslor som kommer helt utan för varning men det kanske inte det du hade, jag får en stickande känsla när jag rör magen men på mig tror jag det beror på mina bristningar jag har fått på magen.

Hoppas det var nåt tillfälligt som kom och inte kommer tillbaks, och att huvudvärken försvinner snart KRAM !

• strössel

Kelsson: Nej inte alltid när jag rör vid magen bara ibland, och jag har huvudvärk idag med känner mig hängig var precis hos min syster på landet och jag bara satt där och orkade knappt prata. Haft gubbar här i morse som fixat listerna kanske sovit för lite.

Hoppas vi alla mår bättre i kväll !

• strössel

Kasa: Listerna är färdiga nu, målargubben ska ringa idag och säga vilken dag han ska börja. Men senast den 7 oktober sa han i fredags iallafall, så jag håller tummarna Glad

• strössel
    Kasa: Vad skönt att allt såg bra ut hos bm , och jättebra järnvärde. Jag kommer aldrig ihåg vad bm säger om järnvärde osv det glömmer jag så fort jag lämnat rummet senil kanske Glad Tråkigt med förkylning du får ta hand om dig, är rädd att jag ska bli förkyld då jag inte har nån jacka jag kan knäppa nu med magen. Men tycker det är så närma nu så jag vill inte köpa en mammajacka.
  • strössel

Ego: Kan inte bestämma mig ang bb kursen i morgon, hur hade ni gjort ? Dom tog upp mycket om förlossningen när jag var på föräldrakursen och en bm som höll i kursen jobbbade på bb, varannan vecka. Och kursen i morgon är på 2 h bara, det som tar emot är att min man jobbar och jag får åka ensam plus låna nåns bil och att kursen är i en annan stad.

• strössel
    Enya: Jag började må illa i v 6 och mår fortfarande illa är i v 37 nu, så det har jag fått dras med hela tiden. I början kräktes jag jättemycket fram till v 12 sen blev det bättre i två veckor sen var det tillbaks igen och nu kräks jag bara ibland det är lite olika. Det är så olika hur länge man kommer må illa, det är bara att vänta att se tyvärr Glad men jag hoppas du slipper må illa hela graviditeten som jag. Tänk så här illamående betyder att allt är som det ska där inne i magen. Kram !
  • strössel
    Najje: Vad skönt att allt såg bra ut Glad

Karmosin: Vi fick ju väldigt mycket info på föräldrautbildningen, och min man har varit med på alla mvc/läkarbesök vul,ul,tul så han är lika insatt som jag är Flört får se hur jag gör i morgon. Min syster sa hon kanske kunde följa med om hon hade bilen hemma.

Det där med tvillingmagar, vi hade ett par på föräldrakursen som väntar tvillingar och hon hade inte större mage än mig så man behöver inte få en mega mage trots man väntar twins. Tror det är väldigt olika beroende vad man har för kroppsform, vältränad osv. Dom har BF i början av nov men skulle snittas den 20 oktober.
  • strössel

Kelsson: Vad skönt allt allt såg toppen ut med bebis och på proverna Glad

Målargubben ringde precis panik dom kommer i morgon och jag ska packa ner hela köket och hela badrummet och tömma hela bebisrummet. Möblerna får min man bära ut sent i kväll när han slutar jobba eller så får målargubbarna hjälpa han med det för jag kan inte bära tunga ekmöbler.

Önskar alla en trevlig dag !

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011