• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

en fråga, jag har ju som sagt gått upp mkt sista veckorna (typ 4 kilo) å idag märkte jag att det började klia på magen...kan det vara så att man får bristningar nu på slutet, alltså jag är i vecka 39 och har klarat mig från bristningar hittills...Jag vill verkligen inte få några. Jag har insett att jag kommer gå upp mkt mer än jag ville men det är så det är, sålänge jag slipper bristningar (har några på magen sedan innan å dom har hunnit blekna, fick dom för 10 år sen eller så...), jag menar kilorna kan jag få bort sen men bristningarna...*Buhu*...Vad har ni för erfarenhet?

• Jis

Neeeej Sputnik :) det var ju inte det jag  ville höra ju :) hahaha. Jag smörjer, smörjer å smörjer. Det jobbiga med vattnet jag samlar på mig inte går att göra nått åt...jag ser ju helt galen ut, skäms redan inför mitt pedikyr-besök senare i veckan..kommer hon ens hitta mina fötter? :)

• Jis

Guuuuud vilken usel natt, vaknat varannan timme, gått på toaletten, inte kunnat somna om...herregud! En annan fråga, när ni gick på FL på jobb, ordnade ni egen fika då eller fixade jobbet det? Gör ju min sista dag imorgon...

• Jis

Herregud, hur ska man veta vad som är förvärkar å vad som är hård mage med bebis i :) Jag har ju aldrig gjort detta innan..haha.

Ikväll har jag å mannen varit på restaurang å ätit, så mysigt å så gott...har en känsla av att det kommer dröja ett tag innan det är dags igen... 

• Jis

Grattis Viksan till Gustav.
    Jag har fortfarande ångest över hela grejjen att F är så stor, jag fattar inte varför det är så, jag har skött min diabetes så gott det går så händer detta...usch. Hoppas att F vill komma innan måndag, annars kommer jag kräva igångsättning i veckan....
    dag var sista dagen på jobbet, kommer kännas väldigt konstigt att inte gå upp till jobb imorgon helt klart... 

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011