• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Sputnik, känner igen mig så i hela vara arg-grejjen. Jösses, jag går omkring å är arg på alla som inte fattar. Typ rökare, folk som inte ser att man är gravid å erbjuder en plats på tunnelbanan och bussen, folk som tränger sig, som går i bredd...you name it :)

Usch, inser att min pappa inte kommer vara hemma i Sveige när F föds, å jag fick riktigt ont i hjärtat när jag började tänka på det..min fina pappa.
    Annars är det mest molvärk här, segt. Snälla kroppen, fatta galoppen å släp iväg F nu så slipper jag fundera på igångsättning å jobbiga läkarsamtal på måndag... 

• Jis

God morgon, har sovit helt ok inatt, vaknat som vanligt typ varannan timme för att kissa, men förutom det :)
    Idag är det fredag, så himla skönt.
    Ska klippa mig (behålla längden, well inte alls så långt men det går att sätta upp, eller klippa page), vilket är mest praktiskt  med liten bebis?
    Sen ska jag förbi jobb, insåg att jag glömt att tidredovisa fram till BF å dom pengarna vill jag ha..å sen ska jag på ansiktsbehandling. sen är jag så klar inför F!!! 

• Jis

Kasa, det känns jätte jobbigt Jag vill bara ha ett friskt, normalstort barn. Jag kommer propsa på att bli igångsatt senat på onsdag. Jag kan inte slappna av som det är idag....
    Ang ansiktsbehandling så ska jag testa ett nytt ställe idag, kan lämna en recension ikväll :) 

• Jis

Kasa, jag vill att dom sätter igång mig så tidigt som möjligt. Tror dock på tisdag eller onsdag. Min kropp verkar ju ändå inte fatta att F ska ut nu..svaga förvärkar osv. Så, shoot, sätt igång kroppen. Jag är som sagt 100 på att det blir igångsättning även nästa söndag:(. Ego:klippte av mig håret idag, läskigt men skönt på nått sätt. Det växer ju ut :)

• Jis

Kasa, jagvar här på ansiktsbehandlinghttp://beautystockholm.se/, hon var super duktig å lugn Det var en sån antiage behandling jag gick på. Jag var mest sugen på att bli lite bortskämd samt att få bryn och fransar färgade. Just nu ser jag galen ut med mörka bryn, men jag vet att det lägger sig.
    Ett tips är att gå med på Groupon.se, där kommer det alltid deals om bra ansiksbehandlingar å annat. Jag har köpte mkt bra saker via dom till grymma priser.

Kom på, svarade aldrig på frågan om när jag ska träffa läkaren nästa gång, på måndag kl 10.00 har vi fått en tid på SÖS, får se vad dom säger... 

• Jis

tredjemaj; på SÖS har dom en gräns på plus/minus 20/% så F ligger precis över. Jag vill bara ha ut honom, vill se att allt är bra. jag ska försöka att njuta av sista helgen som gravid, oavsett vad läkaren säger på måndag så blir det ju så
    Tack för peppningen.

Aurora, så himla fin, å inte ser han så stor ut inte, känns lite skönt för mig att se :O 

• Jis

Lillstintis, det räknas fortfarande som stort i BM.s värld, dom har ju satt ett riktvärde på 3500 gram vid 40 fullgångna veckor. Jag får se hur det blir, jag vill bara att det ska ta slut, å gärna på ett fint sätt känner jag. vill såklart att kroppen fattar galoppen själv, men är rädd att så inte är fallet. Känns dock skönt att veta att jag inte går en dag över tiden iaf. Det hade gjort mig galen.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011