Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Lycka till Kelsson!! Jag ligger å väntar på läkaren, ont i magen, feber å ett blodtryck på 150/90. Galet högt. Får se vad dom säger. Suck!
Lycka till Kelsson!! Jag ligger å väntar på läkaren, ont i magen, feber å ett blodtryck på 150/90. Galet högt. Får se vad dom säger. Suck!
Speck; dom vet inte, tagit blodprover (lever, hb, typ allt), jag har även fått medicin mot högt blodtryck två ggr inatt. Sist låg bt på 90/175. Shit!
Det är bättre nu iaf, det konstiga är att jag mår bra...
Carlan: storlek 50 funkar fint. Just nu ligger W i mitt knä och sover, ska ner å göra hörselprov nu. Måste vara inlagd i natt med. Segt!
Dom misstänker antingen havandeskapsförgiftni g, det kan man få å då vanligt 3.e dygnet efter förlossning. Det stämmer på mig, men då kommer jag säkert bli supersjuk snart. Annars är det så att mjölken är på g å då kan det oxå bli såhär...oavsett vad vill jag bara må bra å få komma hem å börja vårt nya liv som familj! Btw, glömt berätta, fick en fin gåva av P efter förlossningen, höll på att svimma när han hade köpt ett Hermés armband, nått jag pratat om i år att jag vill ha men aldrig tagit mig råd att köpa ett! Åhh!!
Lycka till Kasa! Nu är vi utskrivna, vilken lycka!! Hem till så som det ska vara, som jag längtat.
Najje, gud va vacker du är med magen!!
Carlan hoppas det löser sig, ge det lite tid så brukar det ju det. Men det är aldrig roligt att bråka..
Hur går det Kasa?
Världens finaste Waldmar, mitt hjärta smälter!
Grattis Kasa,
Jag ger snart upp ang amningen, det vill sig inte alls. W blir arg å frustrerad för att han inte får tag på ett bra sätt, å jag vet inte riktigt hur jag ska guida honom. måste fråga på sjukhuset på onsdag...shit va frukstrerande.
Aurora, jag har en sån napp med mig hem, ska testa det inatt, å sen kanske liggandes. Jag blir galen snart. Å känner mig riktigt usel...