• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Lulis, jag blir avis när jag hör om huset, gud va underbart. Ibland blir jag sugen på att flytta till Skåne igen, bara för att få uppleva vidderna igen. Jag drömmer om att köpa en skånelänga på landet, eller kanske inte landet landet men typ Vellinge så man har nära till Malmö om man vill.
    Ta hand om dig nu å stressa inte mer.

Idag har vi typ gjort nada, ammat ett par timmar, varit å handlat och sett på när navlen trillade av, oh my god. Nu luktar det iaf mindre död om min fina bebis :) 

• Jis

grattis lillstintis!
    viksan, fy, stackare, håller tummarna att det snabbt blir bättre.
    ego:huvudvärken från helvetet hela dagen, beror säkert på att jag dricker för lite när jag ammar. Blöder massor igen, trodde det skulle avta inte öka??? 

• Jis

En fråga, hur länge ammar era barn? W kan amma allt från typ 15 min till en timme, vet inte om det kan bero på amningsnappen som gör att det tar längre tid? Någon som har erfarenhet?

• Jis

Speck: jag läste om det oxå, att ju äldre dom blir osv. Håller tummarna att det vänder snart, just nu går mjt tid åt att ha koll på bångstyriga armar å ett huvud som far :). Just Nu testar jag att lägga bort honom efter max 20 min för att byta bröst, har man tur kan man få två utrivningar per bröst sa tanten på AC.

• Jis

Kel: W bajsade flera ggr på BB, sen gick det från lördag till onsdag onnan han bajsade igen. Nu kommer det lite typ varannan dag. Han är dock en badddare på att kissa-gärna när vi byter på honom :)

• Jis

najje,: det är så coolt att du ska ha två :) Minbror fick tvillingar i december förra året, å shit va roligt dom har med varandra nu. Så roligt att se.
    Strössel: ja herregud, tycker tvättmaskinnen går för jämnan :) 

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011