Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kelsson: Låter härligt att bara titta på tv och sova Glad raderade 15 program igår som jag hade spelat in som jag inser att jag inte kommer hinna att titta på Flört idag har jag äntligen hunnit med att få lite egentid då Liam har varit vaken nästan hela natten och ville inte sova som sover nu.

Väntar med på nästa bebis i tråden Baby och första tjejen mycket pojk bebisar Glad

• strössel

Jis: Är det sån som bebisen ligger på ? Vi köpte ett snuza halo som är helt värdelöst som man fäster på blöjan, vi hade det första natten som fellarmade direkt. Svår att fästa på blöjan och den tappar kontakten med magen hela tiden. Och Liam flög en meter när den larmade på natten, nu i efterhand ångrar jag att jag inte köpa såna dom ligger på för dom verkar vara mycket bättre.

• strössel
    Jis skrev 2011-11-22 22:53:04 följande:
    Strössel, det stämmer, två plattor som täcker hela sängen. Tråkigt att det ni köpte inte var bra :(
    Nej jag blev besviken trodde den skulle  vara jättebra, men ska försöka sälja det och sen köpa plattor istället. Trots att han har sovit utan larm i 3 veckor så skulle det ändå kännas tryggt att ha det hemma.
  • strössel

Vickan l : Liam sover hos oss med , men sen när han ska sova i egen säng skaffar jag nog ett larm. Hoppas det går bra på sjukhuset med lillemannen, har han fått nåt namn ? Glad

Nu ska vi iväg och köpa en liten julgran och en julstjärna till Liams rum som vi aldrig är i men ändå Flört ni med bebisar tar ni med dom ut i affärer ? Jag har inte tagit med Liam i nån affär, han får vänta i bilen med pappa eller min syster. Tror dom sa 3 månader på bb innan dom tyckte man kunde ta med dom in.

• strössel

Jis: För att skydda dom från att få RS-virus förekommer i årliga epidemier under vinterhalvåret och kan ge spädbarn under sex månader svåra andningsproblem. Därför ska man inte ta med dom ut bland en massa människor.

• strössel

Det här med rh viruset, alla gör såklart som man vill jag är ute varje dag med Liam går promenader hälsar på familjen och är på stan ibland. Men jag tar inte med Liam in i affärerna för jag har alltid nån med mig som kan stå utanför om jag vill springa in i nån affär. Jag fick höra det av BB och av BVC men som sagt man gör som man vill Glad

• strössel

Viksan: Håller tummarna att bebis kommer idag !

Vickan l: Jag förstår hur du känner att du inte hinner kommentera, vissa dagar hinner jag bara sätta på datorn och inte sitta här och hinner knappt läsa igenom allt som skrivs heller. Får lite dåligt samvete när jag skriver ego inlägg för att man inte har kommenterat bättre själv. Men det tar tid att ha barn man har fullt upp, och när dom väl sover är det annat man vill hinna med att göra. Men jag gillar dina ego inlägg Glad att se att du har det bra osv. Kram !

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011