Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Idag är Liam en månad, tiden går alldeles för snabbt Glad och väger idag 4330 g och är 54,5 cm lång Flört

Önskar alla en trevlig dag kram till er alla !

• strössel

Kelsson: Tack Glad ja tiden går verkligen snabbt. Vad du har varit duktig jag gick upp 24 kg men har bara 8 kg kvar sen är jag tillbaks till startvikten. Jag hade mycket vatten så jag gick ner mycket i början. Jag hade äggvita i urinen nästa varje gång jag lämnade urinprov men dom gjorde aldrig nåt åt det, så det är säkert ingen fara. Fick höra varje gång att det är väldigt vanligt när man är gravid när man har flytningar osv. Ska bli så kul att få se din lilla bebis när den har kommit ut Stor Kram !

• strössel

Aurora: Jag skulle bli igångsatt men fick värkar men fick ändå dropp men jag läste inget om det innan, finns ju olika sätt som bestäms efter att man har blivit undersökt. Men känner du att du vill läsa om dom olika metoderna så gör det om det känns tryggt kram !

Alla ni som ska ha bebisar, ni har en fantastisk tid framför er. Trots att jag hade värkar i 20,5 h så kändes det som 2 h Glad tack vare lustgasen Flört för jag var helt väck. Om jag blir gravid igen så hoppas jag att förlossningen blir kortare och att jag kan föda utan kejsarsnitt.

• strössel

Viksan: STORT GRATTIS vad härligt vilket gulligt namn Glad nu får du gosa och mysa STOR KRAM detta är en riktig pojktråd vem får första flickan kelsson ? Flört

Tagit ett sånt gulligt kort på Liam synd bara det blev suddigt när han är så glad Glad

• strössel

Eileen: Stort Grattis till bröllopet vilka fina bilder på er Glad

Aurora: Synd om honom att han har en infektion, men snart är han återställd och då får ni komma hem och fortsätta mysa med bebisen. Jag trivdes jättebra på BB och hade nog kunnat bo kvar där i all evighet helt underbar personal i vår ålder Flört

Ska sluta bomba er med bilder på Liam men jag får såna roliga bilder på honom Flört Här är ett försök till ett julkort !

• strössel

Carlan: Massa kramar till dig, håller tummarna att morgondagen blir bättre.

Tredjemaj: Vad skönt att allt såg bra ut på Tul !

Tack alla ni är för härliga, Liam är så rolig att fota nu när han ler så mycket Glad

Ser fram emot att se bilder på allas bebisar sen !

• strössel

Aurora: Vilken otroligt söt pojke du har fått så fin och supersöt Glad vad roligt att han har fått komma till ert rum nu kram !

Speck: Bara killar hittills Flört men snart kommer det flickor Glad

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011