Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Angående att bo nära familjen tycker jag att det på ett sätt är rätt skönt att ha familjen på lite avstånd när man får barn. Ingen som tittar över axeln på en o lägger sig i barnuppfostran hela tiden Samtidigt vet jag att jag kommer att sakna familjen än mer när bebis är här .

dealiy: Normalt att inte känna sig fin o tycka att tiden går långsamt . Bara att du vänjer dig, kommer bra dagar o dåliga dagar

cattm: Bor också i Solna

• Kelsson1

Lulis: Vad härligt att RUL gick bra o bekräftade att det är en tjej ! De säger väl att sprallig bebis i magen betyder att de fortsätter när de är födda så du får vila ut nu...

• Kelsson1

Tack alla!

Aurora: Inte lätt det där. Kanske vore enklare att ta om det var din familj och inte svägerskor och svärföräldrar. Hoppas du o BM kommer fram till något fungerande för dig!

Vi har båda våra mammor över 100mil bort... Har andra släktingar närmare men mammorna är långt bort. Jag vet att skulle makens mamma bo närmare skulle jag säkert snart sitta inspärrad antingen på psyket eller för mordförsök så där har jag tur . Min mamma kan också driva mig till vansinne ibland men skulle vara bra att ha nära för att bebis behöver sin mormor. Nu hade vi väldigt långt till mormor också under uppväxten och det var fullständigt naturligt för oss, tyckte att det var konstigt att någon kunde ha sin mormor ens så nära som i samma stad . Så det kommer att gå bra även om mamma bort långt bort.

• Kelsson1

tredjemaj: Jag har också svårt för att fatta att vi verkligen kommer att få en egen bebis. Vet att jag kommer att älska den lilla men kan bara inte få in det i tjockskallen att det är verklighet .

Aurora: Förstår dig fullständigt, har ju förlorat min pappa (var alltid pappas lilla flicka). Men livet går vidare o vi får tro att de som gått vidare ser över oss o vakar över våra små ...

• Kelsson1

Karmosin: Min pappa gick bort för 13 år sedan så det är ok. Men tack ändå.

Enya: Tack!

• Kelsson1

Glömde, Strössel grattis till ny vecka!

Ego: v29 är här , gillar verkligen att påbörja ny vecka!

• Kelsson1

Lindis: Men vad skönt att flytningarna är nästan borta. Som jag sa så blödde jag mindre mängder i flera veckor o allt gick bra ändå. Du ska se att det är så för dig också! KRAM!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011