• minjalin

89:or som är gravida! :)

Nathalie8908 skrev 2012-01-09 17:03:08 följande:
    Omtumlande men roligt.. :) nja, vi har inte skyddat oss, men heller inte försökt aktivt.. :) enligt uträknaren här på fl, så kommer h*n 3/9.. :D
    Okej, vad roligt!!!! :D
  • minjalin
    Maajsi skrev 2012-01-09 20:24:01 följande:
    Hej!

Nu har jag kommit hem efter att ha varit på gyn hela dagen. Det var tyvärr ett missfall. Fick träffa läkaren som vi var på återbesök hos. Vi kommer få hjälp. Är så glad för det! Ska få åka tillbaka om ca. 6 veckor för att ta lite prover. Hoppas man får reda på vad som är fel. Visst är det tråkigt med missfall, men jag är glad att det inte hann gå längre än så här.
    Men nu ska vi avvakta tills vi varit upp så vi får se vad proverna visar. Sen får vi se efter det. Förhoppningsvis kan man försöka igen om ett tag. Nu behöver min kropp få vila. Det känner jag. Har aldrig haft så här ont förut. Har fått ligga i sängen i princip hela dagen och fått en massa smärtstillande och annat för att sätta igång sammandragningarna ännu mer.
    Beklagar verkligen :( Skönt att dom tar det på allvar och kommer hjälpa er!
  • minjalin
    Nathalie8908 skrev 2012-01-09 20:39:57 följande:
    Ja, det är spännande ! :) tidigt jag vet, men närmsta familjen vet nu, och alla är jätteglada ! :) börjar landa lite i det nu.. Men känns fortfarande overkligt.. :p

Maiisi, tråkigt med missfall ! Men skönt att få hjälp sen.. Ta hand om dej och lycka till vidare :)
    Vi berättade också tidigt :)
  • minjalin
    Nathalie8908 skrev 2012-01-09 21:33:36 följande:
    Min syster, som har en dotter på 1,5 år ca.. Mitt första syskonbarn, nu är min syster megaglad för att också bli moster.. Känns bra att alla varit positiva ! :)
    Frågar igen, bra app till iphone ? :)
    Har en android, men den från babycenter är bra har jag hört till iphone. Har för mig att den hette så och att det är den vi har på sambons telefon. Men sen jag fick en egen smartphone har jag bara använt den på min telefon. Men det är ju egentligen bara och söka och ladda hem de gratisapparna som har fått bra betyg och testa vilken man gillar :)
  • minjalin

Har fortfarande värkar så tror faktiskt det är på riktigt sen om det blir om några timmar eller om ett dygn vet jag inte då det gick fort när det väl började göra ont sist. Sover ett par timmar och vaknar av värkar och sover en stund till. De känns mer när jag ligger ner så går upp en stund med jämna mellanrum för att känna efter. Mina föräldrar är förberedda på att bli hitringda men har fortfarande is i magen. Spännande är vad det är!

• minjalin

Har konstant ont i ryggen fortfarande och lite värkar till och från, så inget nytt. Börjar bli tröttsamt att ha ont till ingen nytta >.

• minjalin
    Madde01 skrev 2012-01-10 19:06:09 följande:
    Jo precis, väntar in vad läkarna säger. Vad är det ni ska göra? Är det olika provtagningar för o se varför det blir som det blir eller?hejaheja!! Snart är det på g.. känner det på mig. Tror det blir bebis imorgon

Tack fick veta av mamma idag att min mormor fyllde år 11 januari så det hade vart lite kul dag att få på
  • minjalin
    Madde01 skrev 2012-01-10 19:15:28 följande:
    åh, men vad kul Visste var det 13e du hade BF?

Nä, 12:e
  • minjalin
    Madde01 skrev 2012-01-10 19:45:42 följande:
    juste ja

men som sagt, imorgon tror ja de blir bebis

är så himlans många som ska ha bebisar i år, tror på ett babybooom i år jag

Har värkar igen. Får se om det blir nåt denna gången. Ja det blir det nog
Svar på tråden 89:or som är gravida! :)