89:or som är gravida! :)
Vänta du några dagar maajsi.
Min lille prins har börjat jollra och le nu. Man smälter varje gång ^^ han blir redan 1 mån på tisdag!
Vänta du några dagar maajsi.
Min lille prins har börjat jollra och le nu. Man smälter varje gång ^^ han blir redan 1 mån på tisdag!
Usch till er som vart sjuka! Vi har kommit lindrigt undan hittills men nu går både löss och vattkoppor på sonens förskola så vi får väl se =/ Sambon började jobba i måndags så nu är jag själv med bägge barnen. Går bra än så länge men vad hade man gjort utan bärsjal när man har två? :p Sen har jag ju en helt fantastisk lite kille här hemma som blivit väldigt duktig på att leka själv sen lillebror kom. När jag var höggravid kunde han inte ens se på tv själv :P Tur att sånt går i perioder :P
Grattis vi planerar. Här är hela livet upp och ner just nu. Leon ramlade, troligtvis från tvbänken, i söndags och bröt lårbenet så nu ligger han i sträcksäng på sjukhus beslut tas nästa vecka om han ska ligga kvar i sträck eller om han ska gipsas, men hem får han nog komma vilket som. Men blir det sängen får de köra honom till mina föräldrar så får vi bo där några veckor eftersom vi har trappor och ingen hiss här. Men han är så tapper, och får mindre ont för varje dag i alla fall. Men det är jobbigt när man har lilla Elias också plus att han ligger på infektion eftersom det går vattkoppor på dagis och de vill inte ta några risker. Vore ju katastrof om de fick det till barnavdelningen!
Jag är dålig på att skriva men läser allt Elias blir 3 mån i morn. Han är allt mer vaken och jollrar och skrattar massor Leon är jättefin med lillebror så det är underbart. Dock har jag inte vanan inne att vara själv med 2 barn eftersom Gustaf bara hann jobba 1 vecka innan Leon bröt benet så han har vabbat till i onsdags men nu är det tillbaka till verkligheten som gäller känns ändå skönt att äntligen få en vardag igen! Elias är dessutom en väldigt lätt bebis och Leon en lätt 2åring men visst kör det ihop sig lite ibland