89:or som är gravida! :)
minjalin skrev 2012-01-08 09:02:01 följande:
Nja, är nog inte det att ha ont utan mer om det händer nåt. Man kan ju faktiskt få blödningar dom har svårt att få stopp på, akuta kejsarsnitt och liknande :P Oj, motsatsen till mig då ;) Jag var så matt och snurrig så bm fick hjälpa mig att gå på toaletten och sen fick jag åka rullstol upp till BB och det kände jag på en gång ;) Var helt galet hungrig också så jag bara kastade mig över mackorna och det dom kom med :P Oj vad ni kunde sova! Jag kunde inte sova för alla hormoner i kroppen och det var så stort det man just hade gått igenom. Och alla som hel tiden kom in och tittade till en gjorde ju inte saken bättre så denna gången ska jag ha med tejp, papper och penna och sätta en lapp på dörren med stör ej ;) Vad jobbigt att han hade gulsot! Måste vara jobbigt att inte få ligga och gosa med sin skrutt!Nä usch, krystvärkarna var ju som en baklängesmagsjuka typ xD Haha, du var då en envis patient du ;) Tur bm visste vad det handlade om så Julius slapp födas i toastolen :D
haha, ja jag vet inte vad som flög i mig, sa till sambon direkt efter när jag myste med Julius att jag skulle kunna ut o springa ett marathonlopp haha. Ja efter jag svimmade sen fick jag ju åka rullstol också till bb, inte för att det var speciellt långt, en dörr emellan men dom tycktre det var nödvändigt.
hahah, du får göra det med lappen Se om det funkar..
Ja det var ingen höjare med gulsot, jag längtade ju bara hem o få visa upp han för övriga familjen o alla var ju så nyfikna. Så på fredagen tänkte dom ju hålla kvar oss yttligare, men jag kände att det bliv ingen förbättring med gulsoten på sjukhuset, eftersom man ska tok amma o vara mycket i solljus för att det ska gå ned, och från bb får man ju inte ta ut bebis, och det blev sådan ammningspress då i stället, så kändes som det itne rann till tillräckligt, så vi åkte hem på Fredagen tillbaka på lördagen för kontroll och då hade dom dåliga värdena försvunnit helt, så jag hade helt rätt Hoppas det blir bättre förutsätningar denna gången, känns ju inte som jag vill vara från Julius i en helvecka heller, räcker med att han sov hos sin morbror i 5nätter innan jul där nu för att jag skulle återhämta mig från min sjukhusvistelse..
hahaha, ja hade jag fått som jag velat hade jag gått på toa så då hade han fötts i toaletten
tur att uskan var där inne när jag började känna av dom där toalett besvären, annars hade jag väl bara gått på toa iaf
Känns som att julius har börjat förstå mer o mer att det är en bebis i magen nu, igår när vi myste i soffan på kvällen allihopa, så hade julius hämtat sin napp o gosa med, Då sa sambon men, det är ju bara bebisar som har napp, kan inte bebisen få låna den. Då la Julius nappen på magen och sin snuttekossa Så himlans gullig..