• Madde01

89:or som är gravida! :)

Sweet Twinmom skrev 2012-02-09 20:41:44 följande:
    Madde01:

Va skönt att du mår bra :)
    Jag har bara haft en eländig graviditet, fast det räknade jag med när det ligger 2 ätande ungar i magen ;)
    Annars nu mår jag lite bättre.
    Börjar få känningar att förlossningen är nära.
    Bebis är fixerad och kroppen förbereder sig.
    Sjukt spännande!

Har du fått något plus än eller gömmer den sig?
    Något plus? Nu fattar jag noll Vad menar du? Jag som är lite trög kanske..

Maajsi- Men kan det inte vara så att det visar negativt för att det är så tidigt? Vet att en bekant till mig testade sig typ 3dagar med försenad mens och det visade negativt och sedan 2veckor senare testade hon positivt. Eller har du plussat så tidigt gångerna innan?
  • Madde01
    Sweet Twinmom skrev 2012-02-10 18:25:55 följande:
    Madde01:

Gud, har jag läst fel nu? :o
    Jag trodde du gjorde massa gravtest och väntade på ett plus.
    Aj va pinsamt! :D förlåt!
    jahaaaaaaaaa
    nejnej, jag plussade i somras o väntar bebis i Mars
  • Madde01
    Twinmom- Just nu mår jag bra i graviditeten, lite trött o sliten bara Men det är sådant man får ta. Har du flera barn sedan innan?

Maajsi- Jaha, du har det? Ja om det är spökstreck brukar dom itne vara tunna då? Är så dåligt på sådant där.. Ja, precis avvakta lite och testa på nytt lite senare om det inte är så att den kommit nu?
  • Madde01
    Maajsi- Fy vad trist Men det är väl nu snart ni ska träffa läkare väl?

Twinmom- haha, det är ju tydligen det Jo jag har en liten pojke hemma som blir 2år i Mars, så här är det fullt ös mest hela dagarna skulle man kunna säga Tar hand om barn hela dagarna jag
  • Madde01
    Maajsi- Det är ju inte långt alls kvar Ja, hoppas verkligen ni får hjälp om det är det som krävs..
  • Madde01
    Twinmom- Usch då, Stackars er. Här hemma har bara sonen haft feber i helgen fram tills idag. Så nu är han på benen igen och vi andra har sluppit undan febern än så länge kanske man ska säga

Maajsi- Hur känns det att vara tillbaka på jobbet då? Hur länge var du sjukskriven?
  • Madde01
    minjalin skrev 2012-02-22 15:31:49 följande:
    Usch till er som vart sjuka! Vi har kommit lindrigt undan hittills men nu går både löss och vattkoppor på sonens förskola så vi får väl se =/ Sambon började jobba i måndags så nu är jag själv med bägge barnen. Går bra än så länge men vad hade man gjort utan bärsjal när man har två? :p Sen har jag ju en helt fantastisk lite kille här hemma som blivit väldigt duktig på att leka själv sen lillebror kom. När jag var höggravid kunde han inte ens se på tv själv :P Tur att sånt går i perioder :P
    Skönt att ni sluppit det iaf, Äldsta sonen har inte haft vattkopper än eller? Inte så kul o lillen får det redan kanske Kan bli jobbigt när det kliar så.
    Du rekomenderar alltså bärsjalen? Jag tänkte faktiskt köpa en sele, men det är för jag tycker det ser så avancerat ut med sjalen .. haha..
    Men det är väl jätte skönt att storebror fixar att leka själv, blir ju jobbigt vid ammning o så annars.. Är så nervös hur det ska bli med 2 Man känner det när man börjar närma sig..
  • Madde01

OJ, den här tråden hade jag tappat. Hittade hit nu igen
    Grattis Maajsi såg att det börjar gå framåt. Vad kul
    Jag fick iaf en liten pojke den 25/3 tre dagar innan bf..  

• Madde01
    Maajsi skrev 2012-05-11 17:29:28 följande:
    Tack Madde å grattis till pojken :D
    tacks å mycket
    Hur går allt för dig? Förstod inte vad som hände, denna var bara borta ur favoriter först. Trodde någon tagit bort tråden.. 
  • Madde01
    minjalin skrev 2012-05-12 17:05:19 följande:
    Grattis Madde här är allt bra. Elias blir 4 mån på mån och idag fick iaf smaka på lite havregrynsgröt med banan i. Mumma tyckte han Leon är tokig i lillebror så det är jätteskönt. Hur går det för dig? Vad heter pojken?
    Tack så mycket Han heter faktiskt Leon han med Det går över förväntan faktiskt. Julius älskar verkligen sin lillebror det är hans säger han ..
  • Madde01
    minjalin skrev 2012-05-12 21:30:40 följande:
    Åh vilket fint namn får jag ju säga då åh vad mysigt när det funkar så bra
    ja visst är det går d bra för er o så med?
  • Madde01
    minjalin skrev 2012-05-13 13:04:09 följande:
    Ja det går jättebra. Leon bröt ju benet för 2,5 månad sedan så då var det tufft men nu är han helt återställd
    Ja, det måste varit en tuff tid. Låg han hemma med ställning då eller?
Svar på tråden 89:or som är gravida! :)