• fair

89:or som är gravida! :)

Här samlas vi som hållit till i tråden 89:or som vill plussa :)

Vi pratar om allt mellan himmel och jord och självklart om våra graviiditeter och allt som hör till.
    Skriv gärna in er på BF- listan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-07 19:32
    Självklart är ju även dem som inte hållit till i gamla tråden också välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-27 21:11
    BF- listan: www.familjeliv.se/Forum-2-113/m59712156.html

Våra magbilder och UL bilder: www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59712086.html

• Svar på tråden 89:or som är gravida! :)
  • minjalin
    viplanerar09 skrev 2012-01-11 14:21:00 följande:
    Håller mina tummar och tår att era små tittar ut snart! Fast än är det inte BF utan ni har lite tid på "er" än ;) dessutom är allt mellan 38+0-42+0 normalt än om det känns jäkligt drygt att gå över BF :/!
    Nä, den har ju till klockan 00:00 imorgon på sig ;)
  • viplanerar09

Haha ja jag menar ju det ;)

• viplanerar09

Så innan dess kan det hända grejor :)

• Madde01
    Maajsi- Hoppas ni kan få något slags svar och hjälp på traven. Det tycker jag verkligen. När var det du skulle dit sa du? *Senil som man är*

Leia & Fair- Hoppas det drar igång rejält för er båda snart Leia du födde väl sonen på BF? Då kanske denna också kommer på BF? Fair hur var det med din första?
  • Maajsi
    Madde01 skrev 2012-01-11 15:02:15 följande:
    Maajsi- Hoppas ni kan få något slags svar och hjälp på traven. Det tycker jag verkligen. När var det du skulle dit sa du? *Senil som man är*

Leia & Fair- Hoppas det drar igång rejält för er båda snart Leia du födde väl sonen på BF? Då kanske denna också kommer på BF? Fair hur var det med din första?
    I slutet av februari kommer vi få en tid. :)
  • Madde01
    Maajsi skrev 2012-01-11 17:36:09 följande:
    I slutet av februari kommer vi få en tid. :)
    Ja men vad skönt hoppas det kommer gå toppen..

Leia har vart oaktiv i dag Hoppas hoppas hoppas det kommit bebis nu 'håller tummarna*
  • fair

Första kom i vecka 38+6 så det känns verkligen som att jag går på övertid nu :P BF idag och har inga känningar alls...

• Madde01
    fair skrev 2012-01-12 17:34:36 följande:
    Första kom i vecka 38+6 så det känns verkligen som att jag går på övertid nu :P BF idag och har inga känningar alls...
    Okej, så du känner redan att du går på övertid då hehe.. Oh, idag hoppas det kommer igång i natt då. Brukar ju vara så att det börjar på nätterna. Så håller mina tummar för dig med
  • minjalin

Nä inget här. Men den får gärna komma nu för ett barn spydde på dagis idag så nu väntar jag bara på att vi ska få det

• Madde01
    minjalin skrev 2012-01-12 18:14:38 följande:
    Nä inget här. Men den får gärna komma nu för ett barn spydde på dagis idag så nu väntar jag bara på att vi ska få det
    Vad besviken jag blev nu när du skrev hahah, hade verkligen hoppats du var på förlossningen. Så inge illa menat..
    Men usch, HOPPAS HOPPAS HOPPAS ni slipper magsjukan nu. Så du inte blir det mitt i allt alltså. Fy tusan..
Svar på tråden 89:or som är gravida! :)