• fair

89:or som är gravida! :)

Här samlas vi som hållit till i tråden 89:or som vill plussa :)

Vi pratar om allt mellan himmel och jord och självklart om våra graviiditeter och allt som hör till.
    Skriv gärna in er på BF- listan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-07 19:32
    Självklart är ju även dem som inte hållit till i gamla tråden också välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-27 21:11
    BF- listan: www.familjeliv.se/Forum-2-113/m59712156.html

Våra magbilder och UL bilder: www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59712086.html

• Svar på tråden 89:or som är gravida! :)
  • minjalin
    Madde01 skrev 2012-01-12 19:15:38 följande:
    Vad besviken jag blev nu när du skrev hahah, hade verkligen hoppats du var på förlossningen. Så inge illa menat..
    Men usch, HOPPAS HOPPAS HOPPAS ni slipper magsjukan nu. Så du inte blir det mitt i allt alltså. Fy tusan..
    Hehe, det är lugnt ;) Jag siktar på fredan den 13:e nu ;) Ja usch, det är det sista vi vill ha nu!!!!
  • Madde01
    minjalin skrev 2012-01-12 19:20:07 följande:
    Hehe, det är lugnt ;) Jag siktar på fredan den 13:e nu ;) Ja usch, det är det sista vi vill ha nu!!!!
    hahaha, ja men se där Det var det ju i morgon ka, självklart ska du satsa på det .. Har du fortfarande värkar till o från eller?
  • minjalin
    Madde01 skrev 2012-01-12 19:27:33 följande:
    hahaha, ja men se där Det var det ju i morgon ka, självklart ska du satsa på det .. Har du fortfarande värkar till o från eller?
    Ja, men sen har jag ju konstant värk i korsryggen så det är svårt att känna så tydligt. Börjar fundera på om det är foglossning som har börjat kännas i ryggen eller nåt. Har i alla fall haft lite brunaktiga flytningar idag och har väldigt starka sammandragningar så det känns som att magen ska sugas in i kroppen typ. Den blir verkligen stenhård och får jätteroligt form. Så det är bara att hålla tummarna, men börjar kännas lite hopplöst >.<
  • Madde01
    minjalin skrev 2012-01-12 19:30:24 följande:
    Ja, men sen har jag ju konstant värk i korsryggen så det är svårt att känna så tydligt. Börjar fundera på om det är foglossning som har börjat kännas i ryggen eller nåt. Har i alla fall haft lite brunaktiga flytningar idag och har väldigt starka sammandragningar så det känns som att magen ska sugas in i kroppen typ. Den blir verkligen stenhård och får jätteroligt form. Så det är bara att hålla tummarna, men börjar kännas lite hopplöst >.<
    Då får vi verkligen hoppas de är nära nu
    Jag tror du får en liten tjeja till helgen i stället nu då... för igår blidde de ju ingen bebis
  • minjalin
    Madde01 skrev 2012-01-12 19:37:32 följande:
    Då får vi verkligen hoppas de är nära nu
    Jag tror du får en liten tjeja till helgen i stället nu då... för igår blidde de ju ingen bebis
    jag tror jag får en liten pojke jag, men när den kommer har jag ingen aning om xD
  • Madde01
    minjalin skrev 2012-01-12 19:40:50 följande:
    jag tror jag får en liten pojke jag, men när den kommer har jag ingen aning om xD
    Ja, de ommer jag minsann ihåg att du tror Som jag ..
  • minjalin
    Madde01 skrev 2012-01-12 19:42:57 följande:
    Ja, de ommer jag minsann ihåg att du tror Som jag ..
    spännande att se om vi har rätt :)
  • minjalin

Kom lite slem med blodstrimmor i förut och tror jag har lite värkar så vi får se om det händer nåt under natten. Mina föräldrar tyckte i alla fall det var lika bra att komma hit och sova över för säkerhets skull även om jag sa att det inte alls behöver betyda nåt men känns skönt att ha dom här i natt om det händer nåt :) Nu ska jag försöka sova en stund så får vi se om jag får sova eller hur det går :)

• viplanerar09

Så spännande! Håller tummarna att lilla bebisen vill titta ut :)

• Madde01
    minjalin skrev 2012-01-12 22:54:03 följande:
    Kom lite slem med blodstrimmor i förut och tror jag har lite värkar så vi får se om det händer nåt under natten. Mina föräldrar tyckte i alla fall det var lika bra att komma hit och sova över för säkerhets skull även om jag sa att det inte alls behöver betyda nåt men känns skönt att ha dom här i natt om det händer nåt :) Nu ska jag försöka sova en stund så får vi se om jag får sova eller hur det går :)
    hejaheja Fredagen den 13e nu vill ni ha bebis

Här hemma har man en riktigt vild bebis i magen, som sparkar hela tiden .. Får se hur det blir när den kommer ut Ska bli så spännande, längtar så mycket..
Svar på tråden 89:or som är gravida! :)