• fair

89:or som är gravida! :)

Här samlas vi som hållit till i tråden 89:or som vill plussa :)

Vi pratar om allt mellan himmel och jord och självklart om våra graviiditeter och allt som hör till.
    Skriv gärna in er på BF- listan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-07 19:32
    Självklart är ju även dem som inte hållit till i gamla tråden också välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-27 21:11
    BF- listan: www.familjeliv.se/Forum-2-113/m59712156.html

Våra magbilder och UL bilder: www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59712086.html

• Svar på tråden 89:or som är gravida! :)
  • Madde01
    minjalin skrev 2012-01-17 20:41:29 följande:
    Jo han var lite mer mammig i slutet, men samtidigt hör det ju till åldern också så svårt att veta hur mycket av det som berodde på grav. Säkert en kombination
    Jo det kan det ju göra Men nu har han vart ledig med sin pappa den här veckan, så han har inte varit så extremt mammig när jag kommit hem som han brukar vara , så det känns väldigt skönt måste jag säga.. Vill ju inte han ska känna sig "bortvald" sen eller vad man ska säga..
  • minjalin
    Madde01 skrev 2012-01-18 15:10:00 följande:
    Jo det kan det ju göra Men nu har han vart ledig med sin pappa den här veckan, så han har inte varit så extremt mammig när jag kommit hem som han brukar vara , så det känns väldigt skönt måste jag säga.. Vill ju inte han ska känna sig "bortvald" sen eller vad man ska säga..
    Nä precis. Leon var mest att var jag hemma så var det jag som gällde men det var inga problem om jag åkte hemifrån. Men det gick över innan Elias föddes så det var nog mer en fas han hade :)
  • fair

Mitt vatten gick helt plötsligt 21.50 och nu åker vi in. Bor 5 mil från fl och det är hemskt före ikväll. Vill vara säker på att hinna in. Har värkar men ej regelbundna.

• viplanerar09

Sååå spännande fair! Stort stort lycka till :)

• fair

Tack :) en uppdatering: var öppen 3 cm och tappen 1,5cm lång när vi kom in vid 23(?) och la mig i badet. Kollade på nytt vid 02.20 och fortfarande samma men tappen kortare. Har ätit nu och kopplat på värkdropp. Tagit mina första andetag lustgas också och det verkar funka. Blir spännande att se hur det artar sig.

• fair

04.31 föddes Stella. 3635g och 51cm lång. Allt gick jättebra! Vi blir kvar på bb till i morgon då jag har för högt blodtryck.

• Madde01
    fair skrev 2012-01-19 18:14:25 följande:
    04.31 föddes Stella. 3635g och 51cm lång. Allt gick jättebra! Vi blir kvar på bb till i morgon då jag har för högt blodtryck.
    åh, grattis vad kul
  • Maajsi

Grattis Fair! :) Njuuuut nu

Gaah, jag vill så gärna försöka. En del av mig säger "äsch, skit i proverna. tänk om det går den här gången och att missfallet bara var rena oturen" medan en annan del av mig säger att vi ska vänta :/ Jag blir tokig snart. Vill ju så gärna ha en liten. Sambon säger att det inte spelar någon roll. Som att det svaret hjälpte en något.. suck.

Svar på tråden 89:or som är gravida! :)