Träningsnördar - här samlas vi!
Hej på er!
Jag hänger på här..
Nu sitter jag och mumsar proteinpannkakor efter ett benpass. Ikväll kommer benen vara skönt stela : )
Hej på er!
Jag hänger på här..
Nu sitter jag och mumsar proteinpannkakor efter ett benpass. Ikväll kommer benen vara skönt stela : )
Dagens träning blev:
3,5 km löpning till roddträning - roddträning (skulle tippa på 45-60 min effektiv tid) - 3,5 km löpning hem
Imorgon vilar jag :)
laddat inför första jobbdagen efter semestern med intervallträning och ett morgondopp i sjön. Förmiddagen kommer gå på endorfiner!
Nu har jag precis avslutet ett kort men intensivt armpass. Händerna är helt skakiga. Har jag inte träningsvärk imorgon blir jag besviken : )
jag har varit ur fas i veckan med mycket kvällsaktivitet vilket inneburit att ett av veckans 6 träningspass uteblev. Jag är en allt-eller-inget-människa så när jag inte orkade ut igår kändes det som jag lika gärna kunde lägga ner allt vad träning heter. Nu har jag dock varit ute på ett 20 minuters HIIT-pass och känner mig tillbaka på banan igen! Skönt! :D
Nu sitter jag och myser i soffan och surplar på en low-carb proteinmilkshake efter ett skönt armpass. Armarna darrar, härligt! Jag ska ta en tidig kväll och gå upp och träna mage imorgon bitti.. Jag har ett bra flow nu! :)
Favete Linguis:
En liten oartig fråga kanske, men är det du på bilden? Jag hittade din bild här nämligen:
www.triumph-lingerie.nl/shop/series.aspx
Otippat att hitta dig på en holländsk Triumphsida nämligen...