Träningsnördar - här samlas vi!
*jogg såklart, inte jobb :)
*jogg såklart, inte jobb :)
Sluter upp i denna tråden och delar med mig av dagens träningsdos!
Har haft ledig fredag och då passade jag på att dela upp träningen med trappmaskin på morgonen, 3O minuter, för att sedan köra ett styrkepass med bröst och vader på gymet senare under eftermiddagen, på ca 45-50 minuter.
Finns inget bättre än lediga dagar då man kan träna "hur länge man vill", bara njuta o ge järnet!
Löpningen blev inställd till förmån för cirkelträning inne. Jag bor i skogen och orkar inte ta mig in till ett gym när jag väl kommit hem, så det är värdelöst väder i det hänseendet just nu. För snöigt för att springa och för lite snö för skidor.
Jag har önskat mig ett hopprep i julklapp, bra pulshöjare inomhus som inte kräver en massa plats :]
jag har gått och småätit skumtomtar och chokladpraliner idag. Inte många, kanske totalt 6 stycken eller något, men det var inte planerat och då stör det mig att jag gör det. Skärpning...!
Veckan har passerat utan någon som helst träningsmotivation, men nu börjar jag bli laddad igen! Imorgon är det dags för en rejäl omgång igen! :D
En veckas träningsvila bruten och ett skönt armpass avklarat. Du är jag skönt darrig i armarna :)
Ökade lite på vikterna och det gick faktiskt bra. Kroppen verkar ha gillat vilan.