Inlägg från: Illusion |Visa alla inlägg
  • Illusion

Träningsnördar - här samlas vi!

Idag blir det armar och rygg. Måste vila benen. Kände mig helt stel igår när jag joggade.

Åt till lunch halloumi (stekt) och haricotverts. Halloumin var gudomligt god! 

Ska bli intressant att se om kroppen är bra tonad till sommaren med denna kost. Är galet hungrig om nätterna bara. Inga morötter hjälper. Kanske behöver mer fett. 

• Illusion
    Sorbus skrev 2015-01-10 14:16:09 följande:
    Ät en banan innan läggdags? Jag vet inte vad du kör för diet men se till att äta tillräckligt i alla fall, om man inte sover tillräckligt går träningen mycket sämre.
    Kör på morötter. Glad Jag sover runt 8-10 timmar per kväll. Skrattande
  • Illusion

Minus 2,5 kg.

Skulle vilja mäta fettprocenten.
    Viktens förändring säger ju inte så mycket när man är normalviktig.

• Illusion
    minmaj skrev 2015-01-15 19:04:10 följande:

Veckans bästa pass avklarat! Indoorwalking intervall. Längtar inte alls efter vikter och maskiner, längtar mer till nästa torsdag och mer cardio a'la HIT. Nåja imorgon blir det marsch tillbaks till gymmet, där man ska hålla till om man vill bygga muskler har jag hört :)

Man kan bygga muskler på annat sätt också. :) Härlig vecka lät det som på inlägget. :)
  • Illusion

Minus 4 kilo här. Resultat av mer vila. Något bättre kost. Minus 2,5 kilo till och jag är nöjd. 

• Illusion

Ang tights på gymmet (såg kommentarerna nu). Man har väl "blanka" tights som tål att töjas ut. Har svårt att tänka mig att dessa blir genomskinliga. Leggins däremot kan bli genomskinliga.

• Illusion
    Studentpappa skrev 2015-01-30 12:51:20 följande:
    Nope, eller jo ibland, det är väldigt blandat. Igår var det en i vårt CF-gäng som är väldigt fit. Men det var gränsfall och inte alls så störande som det kan vara när det mer liknar den cyklande damen jag länkade tidigare.

Det kan dock vara störande när man är sub 35, och tjejen ung så känner man sig gubbsjuk och manad att titta i taket... Det är givetvis mina personliga preferenser som spökar och de flesta bryr sig antagligen inte eller tycker det är trevligt med lite naket.

Jag har hittills aldrig sett "fenomenet" i skins eller rebook-tights.  
    Känner samma när det kommer till män i cykeltights. Oundvikligt att inte titta på paketet.

Vad betyder sub 35? Är du 35 år är du ju inte gubbe. 
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!