Träningsnördar - här samlas vi!
Inte lika illa som billiga tunna såklart eller leggins men ändå.
Långt linne is the shit!
Vilka problem ni verkar ha. Jag ser knappt nåt alls när jag tränar på gymmet. Jag stoppar musik i öronen och går in i mig själv. Om nån stör sig på vad jag har på mig så är det deras problem.
Fast nu blev jag ännu gladare över att jag tränar hemma, vill jag inte att grannarna ska se mig så drar jag bara ner rullgardinerna.
Att jag ska sätta på mig stringtrosor bara för att inte visa troskanterna finns liksom inte i min värld, så farligt är det väl inte?
Igår fick jag några underbara timmar i skidbacken innan en snöstorm kom och satte stopp. När skidorna blåser iväg (eller om det var snöhögar som jag inte såg i dimman) och man knappt kommer nedåt så är det dags att ge sig.
Var bor ni någonstans egentligen?
Jag är så jäkla nöjd. Snart deffat bort 10 kilo. Muskelkonturerna börjar visa sig på magen. Dock vill jag att magmusklerna ska in ytterligare.
Har löpt 1 timme eller mer idag. Det gick riktigt bra.
Fokus ligger nu på att få en plattare mage genom övningar så som båten och plankan.
Men jag måste nog ned 4 kilo till för att uppnå det resultat jag vill. Phu... mycket slit.
Jag får ont vid sidan av vaden när jag springer? Någon som har idé varför och hur man kan förebygga det...