Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

Ring! Går väl skicka? Skor är dyrt

Scratchy skrev 2013-08-11 17:01:47 följande:
    Jag köpte dem när jag var på semester i Varberg, och när det gick sönder var jag långt borta. Det hade kostat mer att lämna tillbaka dem än vad de kostade.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Aha. Colombia har väl varit bekymmer med länge. Synd. Vackert va? Känns som om hela sydamerics är det. Jag vill se macupiccu och titicaca sjöarna. Rio längtar jag alltid till efter stt ha varit där en gång.

Scratchy skrev 2013-08-11 20:24:20 följande:
    Nope. Kanske flyttar till Rio nästa år för att jobba. Min nuvarande lägenhet är i Colombias bergsområden.

Väldigt fint väder men mycket våld för tillfället. Inget trevligt ställe att turista.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Scratchy skrev 2013-08-11 21:07:04 följande:
    Då kanske vi ses i Rio om något år.
    En morgontur längs copacabana i löpskorna ihop om jag kommer dit ?
    Vi höll på att bli rånade på väg upp till gamla stan Theresia hete den va? gt sådant? I spårvagnen där. Blev räddade av ett Jehovas Vittne.

Det var inte svårt att falla för Rio. Eller öht Sydamerika. Tyckte ngn plats i Venezuela utanför turistområdena var rätt läskig men annars underbart
  • MissKaos

När packar jag?

Scratchy skrev 2013-08-12 22:12:44 följande:
    Jag blev precis erbjuden en lägenhet här:

Vill du komma och hälsa på? Hehe... bästa stället för intervallträning...  

• MissKaos

Gymmet idag. Kmäböjj marklyft bänkpress dips biceps i trx axelpress. Smt lite sidplanka och annst smått och gott.Låga vikter och fler reps nu!

Läser inlägget och kopplar nu att det inte är fel på mig för att jag kämmer mig trött..

Vild bebis i magen. Kickboxning på g därinne..

• MissKaos
    Scratchy skrev 2013-08-13 23:44:48 följande:
    Inte för att vara sån, men hur ser man ut med bebis i magen när man kör marklyft? Bara undrar liksom.

Rätt kul antagligen. Killarna i gymmet kollade sådär i smyg som "va fan GÖR hon" Men kör man med omvänt grepp och lätta vikter ( i detta fall stången tror den ligger runt 15kg bara) sågår det att göra. 
  • MissKaos

Planerar gymmet imorgon och dpinning fredag. Samt ngt i helgen helst spinning!

• MissKaos

Hehe då länge det är pos blicksr då gör det inget har före bebis fått komplimang i gymmet ngn hång och jag blir alltid glad av det en uppdkaytande blick är junlite samma sak. De här grabbarna sågbnest förvånad och förvirrade ut *s*

ander25k skrev 2013-08-14 20:09:51 följande:
    Förlåt , men jag skulle nog ha lite svårt att låta bli att titta på en putande rumpa , med tanke på att den sticker nog ut mer pga magen i marklyftet .

• MissKaos

Bra!

Det tar sig!

Från 30sec efter sonen till över 2min med mål 4 kom jag med lite god vilja. Det gör du med!

Wilowa skrev 2013-08-14 20:05:10 följande:
    Jippi eller nåt...nu klarar jag 45 sekunder på plankan. Vänster sida är så svag. Funderar på att skaffa en sån där hållningsväst, nån som har erfarenhet av sådana?

• MissKaos

Gymmet idag. En genomkörare, mestadels maskinet Inga mark *s* fortsatt lätta vikter. . Mrr ont i fogar efter massiv stress på jobbet.

Imorgon spinning. Hoppas det driver ut lite vätska och rensar stress ur hjärnan inför helgen

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!