Träningsnördar - här samlas vi!
Gör då ett schma för dig själv te
Må morgonpromenad trx
Tis spinning
Ons vila
Tors morgonpromenad trx
Fre morgoncykeltur
Lö promenad och gym
Sö vila
Gör då ett schma för dig själv te
Må morgonpromenad trx
Tis spinning
Ons vila
Tors morgonpromenad trx
Fre morgoncykeltur
Lö promenad och gym
Sö vila
Viktnedgång hade jag som ett stort mål efter förra graviditeten. Tror dock det är bra att även mäta sig så man inte blir förkrossad när vågen inte ändrar sig i börjsn. På mig syntes det att magen åkte in rumpan krympte från vecka till vecka. Tog tid innan viktminskningen kom dock. Men den gjorde det och då var det kul stt se hur mkt längre jag kunde springa, snabbare och hur vikterna ökade i gymmet. Från 32i midjan på jeans till 26. Kommer ha samma mål efter denna graviditet och det fungerar fint för mig.
Yoga! Hjälpte mig eftrr bådr förlossning och diskbråck
Har varit sjuk. Förkylning följt av bihåleinflamtion. JAG tror att det var förkylningarnas Ebola. Efter antibiotika, rinexin och hostmedicin (+ niferex) är jag nu på banan igen. Men fiser jag dör flugorna.. Tänkte köra första gympasset efter ett par veckors ofrivillig vila imorgon!
Omeprazol? Det får man ta numera. Tror inte det hjälper mot detta. Tyvärr. Men mot halsbränna är det fint.
Imorgon börjar semestern! Fina grejer,semester
Syrror medicinerar rätt vilt.
Har tagit omrprazol hjälpte mot halsbrännan..
Jag tycket du är en rätt dryg typ. Skriv görna relevanta inlägg om din egen träning istället.
Lättare gympass idag. Känns i kroppen att man har varit sjuk. Skönt att börja komma igång igen! Nu växer magen fort och den börjar ta emot och begränsa. Maskiner känns bäst. Får köra på det nu.
Min normala träningsfrekvens har du nog alldrig varit i närheten av. Inte mina resultst hellre.