Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

Jo, jag har misstänkt det på sprattlet i magen. Pågår aerobix därinne. .

Ja. Rullband med massa olika sushi efterätter vindruvor jordgubbar sallader etc som rullar +div smårätter att beställa in 140 kr per vuxen och sonen äter gratis. Glassbuffe med men vi orkade inte ens smaka! Helt full i magen av god mat. Sonen älskar sushi så detta är mys för hela familjen. Fint väder så strosa genom stan via godisbutik och mitt psykiska mående blev 100% bättre.

Paradigm skrev 2013-08-17 20:49:05 följande:
    MissKaos, du är gravid :P

Lät gott med buffé!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Clownensglädje skrev 2013-08-19 14:34:34 följande:
    Väntar fortfarande på att det dyker upp en tränad och charmig kvinna här..

Enkelspårigt hörru!

*visar upp regnbågsnaglarna*

March till gymmet med dig! Vi vill ha en vältränad Clown i tråden. En med bara stor röd näsa är inte hot.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Då ligger du i lä!

Kaos har tränat sedan fyra års ålder..

Och med en frekvens på 4-6ggr/vecka därtill mer än ett pass per dag i perioder är det nog Clown som är lite slapp...

Clownensglädje skrev 2013-08-19 14:42:06 följande:
    Hörru slappis...Clownen har tränat i över tio år....och ser du honom irl så är det nog du som kommer bli helt röd i ansiktet...

• MissKaos
    Scratchy skrev 2013-08-19 16:29:41 följande:
    Du är den ende Clownen jag har stött på som kör samma föreställning inför samma publik vecka efter vecka efter vecka...

... byt publik eller hitta på något nytt!!! 

Blå näsa *flinar*
  • MissKaos

Gymmet i em. Dålig sömn ska fn inte få fucka upp mina träningplaner.

• MissKaos
    Paradigm skrev 2013-08-20 12:16:53 följande:
    MissKaos, 6 timmar på 48 timmar fuckar upp min träning dock, men jag förstår dina tankegångar.
    Jag sover ju piss pga att jag ska upp och kissa! Och ja, ni vet hur det är att vara gravid antar jag. Jag kan inte träna hur tätt som helst osv därav att jag vill göra det jag hade tänkt mig i dag idag..

• MissKaos

*kastar in foglossningar och ett par kilo fläsk i försäljningen*

Inga FEL på prylarna. Men jag hade haft mer nytta av ett par hundralappar eller så.

Blev ingen träning. För trött, för ont = för hög skaderisk. Packat väskan till imorgon dock!  BM på fm tränar sedna på lunchen som råkar bli lång eftersom Preggofanter måste äta med.

• MissKaos

Löööve! Jag postar dom idag. Eftersom vi hsr tag tre betala två på slutrean medsändes diskskada!

Scratchy skrev 2013-08-20 21:33:25 följande:
    Kan jag få ett paketpris på dina grejer, så kan jag sälja vidare sen? I'll take them off your hands today...

• MissKaos

25! Nu en vecka sem Kreta. Sen fem v kvar att jobba...

Paradigm skrev 2013-08-21 13:20:03 följande:
    Ahh, ja det är ju jobbigt att behöva gå och kissa HELA tiden. Det rubbar ju sömnen ganska grovt. Vilken vecka är du nu i, förresten?

• MissKaos

Jups! Jobbar med heroinister. Dvs hög risk för våld och hot samt blodsmitta

Wilowa skrev 2013-08-21 18:13:56 följande:
    Får du havandeskapspenning?

Gud ha dä så gött på Kreta!

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!