Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

*done*

Scratchy skrev 2013-08-21 18:31:56 följande:
    Det finns ett överskott på diskskador på lagret just nu, men om den är gratis så kan jag väl ta emot den. Kan sälja vidare den som freebie i mitt nya "leg pain bundle"...

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Paradigm skrev 2013-08-21 18:54:52 följande:
    Tack och lov för att du vet det då, för man vet vad aldrig vad jag har förstått.
    Tänker inte ens försöka förstå det där.
    Men jag gillar mitt jobb. Mycket tom. Man får träffa en himmla massa människor och ibland har man turen att kunna få vara med på resan mot ett bra eller bätte liv än ett som aktiv missbrukare.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Paradigm skrev 2013-08-21 20:41:39 följande:
    Tack och lov för att du har FÅTT det då! Alltså inlägget var kopplat till havandeskapspenning. Så fel det kan bli när man skriver inlägg snabbt! :D
    Det jag menade också var att FK inte alltid är så snälla med att ge det, vad jag har hört.

Nej det är dom inte. Men min handläggare ifrågasatte att jag skulle jobba så länge och hade försökt ringa till min chef om det! Hon hade själv jobbat med psykossjuka så hon fattade grejjen.
  • MissKaos

...annars lät det otroligt intelligent och djupt och jag tänkte att  det kanske var spydigt med men var osäker

• MissKaos

Fsk ville skicka hem mig.. inte arbetsgivaren. MEN dom har plockat bort vörsya stökburkarna från mig.

Wilowa skrev 2013-08-21 21:54:44 följande:
    Jo jag vet ju vad du jobbar med, så jag antog att du fått havandeskapspenning. Fast risken för våld och smitta är ju inte större i slutet av graviditeten, så du borde ha fått det tidigare. :-/ Gissar dock att det inte går pga alla fina regler runt detta.

• MissKaos
    Clownensglädje skrev 2013-08-28 14:28:52 följande:
    Ja väntar man på något gott så får man nu vänta för evigt....i alla fall på detta forum...

Vänta någon annanstans då.
  • MissKaos

By the pool. Träning? Well. Tuggat mkt.. 2x30 min i gym på hela veckan..

• MissKaos

Vad har hänt? ?

Wilowa skrev 2013-08-30 18:48:23 följande:
    Det gjorde tyvärr inte det.

• MissKaos

Jag tror på marklyft. Med remmar! Trx är bra testa smal rodd i det? Äcen att träna underarmarna det är ju viktigt att vara propetionerlig och ha muskelbalsns.

SpanskaFlugan skrev 2013-08-31 17:06:59 följande:
    Både och. I torsdags gjorde jag kabeldrag, flyes med lösa vikter, sittande rodd i kabeldrag och en övning jag inte vet vad den heter. Man står i kabeldragen, ha en rak stång på, håller armarna rakt fram, 90 grader, drar ner till höften med raka armar och så sakta upp igen. Men jag tror att problemet är att mina armar tar slut innan ryggen. Ryggen orkar mycket mer men armarna, handleder och händer inte orkar.

• MissKaos

Men då ska du väl satsa på det och stt srärka det svagaste. Kör underarmar etc med då. Symmetri!

SpanskaFlugan skrev 2013-09-01 15:42:29 följande:
    Jag har problem med ländryggen och kan inte ta några vikter i marklyft än. Min sjukgymnast har gett mig övningar där jag gör marklyft med bara en träpinne. Men om några månader kanske!

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!