Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

Vila idag. Imorgon gymmet! Men vad ska jag köra? Multihallen eller vanligt gym? Funderar ett tag till. Hoppas Träningsvärken fråb igår har släppt bara. Hittat ett massageställe son behandlar gravida. Ska bokas in när jag hår på gravledigt. Fundera på att bpka två ggr men det är rätt dyrt.. åh andra sidan jar dom specialkuddar så msn kan ligga på mage. Bara en sån sak..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Wilowa skrev 2013-09-11 19:08:06 följande:
    Ja bara att få ligga på mage! Jag fick massage i present av mina kollegor när jag fyllde 30 år och då var jag gravid med dottern...jätteskönt! Unna dig du två tillfällen! Solig

Fyller år på fredag. Vet inte hur jag ska få maken att fatta vad han ska ge mig.. Dom har lyxbeh med lite ansikstsbeh mm inkuderat. 90min. G E M I G...

Well. Gymmet imorgon. Spinning på fredag Måste. Sova. NU! Hoppas få inte ett pass till i helgen.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

*lol* inte lyckats påpeka mitt önskemål ännu iaf.. gjort år så himmla mkt pengar! Hade tänkt spara undan inför jag går hem men inte..så nu är ksg lite sådär med vsd jag ksn unna mig. Har en ullaredsresa inbokad! Hade tänkt köpa 10kort på ett annat gym än mitt vanliga för att vattengympa men hoppar nog över det.spinning och gym kanske duger resterande tid med?

Wilowa skrev 2013-09-11 21:57:48 följande:
    Hihi! Jag fyllde år när jag väntade sonen (fyller i mitten av oktober och sonen är född i början av december) och maken glömde bort det...gissa om jag var glad!?! bortglömd med kroppen proppfull av hormoner. Han märkte ju att jag var sur och frågade mig vad han gjort. "inget" fräste jag gång på gång och det var ju sant. Först när hans mamma ringde och gratulerade mig halv tio på kvällen så kom han på. Hoppas du har mer tur.

• MissKaos

Gymmet igår Blev bara maskiner i princip. en genomkörare iaf.

IDAG spinning! Har blivit lovad snygga brandmän... På min födelsedag. Hoppas nu det blir så

• MissKaos

Tänker mig spinning imorgon.

Läggdax sov kasst inatt.

• MissKaos

Sparka upp mig ur soffan va?

Ätit massa godis och skit och nu coma..

Planerat gå på pass kl 17:15

• MissKaos

Spinning kört!

2spinningpass och 2styrkepass i veckan. Samt cykel till/från jobbet. 20km dagl cyklibg totalt

Går in i v 29 nu. Fick ftågan om det är dax att föda nu. *självdör*

• MissKaos

Multihallen igår. Gick segt.

• MissKaos

Ett gympass om 1h. Och cykling ute då.

Snart borde jag känna mig fysiskt irekeslös väl? Orkar mindre såklsrt men gym/spinning 3-4ggr/v och 20 km cykling är inget problem. Trött åå kvällen och morgonen bara.

• MissKaos

Kollat på dinabikder flera ggr GRYNT jobbat! Imponerande. Grattis till en snygg kropp vilken förvandling

[quote=71136699][quote-nick]Maria1982 skrev 2013-09-18 12:28:26 följande:[/quote-nick][/quote]

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!