Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

Vilar i soffan. Träningsvärk i benen. Idag är det tänkt spinning för preggofant.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Vad ska man sä
    v29. Inkl den ofantligt snygga outfiten cykelskor, byxor med inbyggd blöjja och herrlinne.. *s*

Dagsformen = kass. Fick skitont i magen efter halva passet. Fick bryta. Note to self: INTE äta lunch i bilen på väg till gymmet. Och INTE cola till!
  • MissKaos

Gör EKG på vc före ny träning

BarleyWater skrev 2013-09-20 22:17:15 följande:
    Jag skulle köra 1h spinning i kväll men fick avbryta efter 15 min då jag plötsligt fick för hög puls, med hög puls menar jag att hela bröstkorgen hoppade på mig, hjärtat slog säkert mellan 250-300 i min. jätte obehagligt trodde jag skulle dö. Orkade inte ens sitta, fick gå ut och lägga mig på golvet. Det gick över typ efter 2 min, då plötsligt slog hjärtat som vanligt igen. Det har aldrig hänt mig förut och jag tränar minst 3 ggr i veckan. Någon som känner igen det?

• MissKaos

Magont slutade på sjukan.

Regelbundna sdr. Sjukskrivven ö helgen.

• MissKaos

Prematur samandragningar -soffvila. Frustrerande! Dom var tom tveksamma till kortare promenad i solen men troligen ska det lägga sig igen så jag får göra lite saker igen.

• MissKaos

Prematur samandragningar -soffvila. Frustrerande! Dom var tom tveksamma till kortare promenad i solen men troligen ska det lägga sig igen så jag får göra lite saker igen.

• MissKaos
    Scratchy skrev 2013-09-24 08:54:39 följande:
    Så att du kan sätta igång med marklyften igen...

*asg* JAA! Det är en jättebra övning! Man ska vara noga med att stärka sin rygg under graviditet! Fram tills nu har jag ju mått bra och gjort det som känns ok för fogar och kropp. Det finns ju lixom inget annat mått att gå efter.
    Jag vill ut osh springa *muttrar* Det är idealiskt väder för långlöp idag. Sol, ingen vind och några få pluss. Precis en sådan dag som jag vill gå upp 5:30 dra på löpkläderna och kuta till jobbet. Så ser man solen gå upp, ekkorarna vakna och lagom när jag entrar Vasastan börjar de första ställena vakna till liv. Och när man landar vid morgonmötet med frukost är man pigg och glad. Och alla andra trötta och sega *hehe* Sen tror folk att jag har förlorat den sista gnuttan vett och sans när löpkläderna åker på för hemtransport. Men jag lovar att man somnar ovaggad!!
    Vattengympa trodde BM. Inte mer spinning  Hittar dock inget vettigt på nätet? Inte riktigt min tekopp i vanliga fall.
  • MissKaos
    Wilowa skrev 2013-09-24 09:00:40 följande:
    Usch då! Det gick inte över under helgen alltså? Fast jag vet hur frustrerande det är att vara ofrivilligt stillasittande. Var rädd om er!

Det har lagt sig men återkommer lite kvällstid. Tradigt. Ska tydligen lägga sig på vila. Ska ringa och kolla så det inte är urinvägsinfektion, provsvaret borde ha kommit nu. Hoppas nästan på det för då går det över snabbt.
  • MissKaos

JAG FÅR TRÄNA! Bricanyl innan sen är det bara att tuta och köra ät dock sjukskriven för att det är så psykiskt påfrestande med så mkt sammandragningar. Farligt är detvinte dom påverkar inte tappen.

Gissa vad jag gör imorgon?

Idag äter jag en storpack japp... *firar*

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!