Inlägg från: ander25k |Visa alla inlägg
  • ander25k
    Hannibal skrev 2014-05-01 12:34:00 följande:
    Landslagstränaren i gång då antar jag? Att gå är den mest fundamentala förmågan vi har som människor, varför skulle vi behöva träna den? Om du är i sånt dåligt fysiskt skick att du känner behovet att träna på att ta dig från punkt A till punkt B med promenadhastighet, ja då har antagligen andra stora problem i din vardag att fokusera på.. Att klä sig varmt ger en försumbar energiökning. Du bränner antagligen mer kalorier om du fryser.
    Styrkelyft :)
  • ander25k

Knä problem här , blir inga promenader eller benböj den här veckan , konstigt nog , verkar det sitta på baksidan av själva knäet ???

• ander25k

Mina nya träningsskor väldigt bra kompromiss med styvhet och Flex, just nu rea på Stadium webb butik.
  • ander25k

Fördelen med nya skor, man kan börja köra tyngdlyftning igen, och alla dom övningarna, nackdelen är att jag nu är totalt slut i korsryggen, musklerna krampar

• ander25k
    K grrl skrev 2014-07-03 20:26:23 följande:

Nytt rövpass idag! Stelbenta marklyft, höftlyft, utfall bakåt med kb, bakåtspark i dragmaskin. Jag ÄLSKAR marklyft!!

Prova stå på en eller två viktskivor, då får rumpan ännu mer pisk.
  • ander25k
    MissKaos skrev 2014-07-15 20:48:31 följande:

Plågsamt tips

Finns ryck drag om du vill piska den ännu mera, studera hur ryck går till, så ser du vad jag menar.
  • ander25k

Märker att jag mer och mer kör tyngdlyftning på träningen, jag har nog blivit ett offer för crossfit trenden

• ander25k

Körde ryckböj igår, fått en härlig stel muskel efter det, känns inte skönt i skulden just nu, får åka till gymmet och försöka mjuka upp den lite.

• ander25k
    Ronja 551 skrev 2014-07-26 22:32:12 följande:

Någon av er här som har erfarenhet av myprotein.se ?

Första anblicken lite dyrt på vissa produkter, kolla kollozeum webb shop
  • ander25k
    Sorbus skrev 2015-01-05 11:41:03 följande:

Bra jobbat Vad är det för tävling?

Jag gav mig själv ett band typ TRX i mellandagsjulklapp (Casalls billigare variant som heter något långt och krångligt) och körde ett längre pass igår. Aj vad träningsvärk jag har idag Fast mest i benen, jag som egentligen tänkt jag skulle bli bättre på utmana överkroppen riktigt för det är där jag känner mig svagast. Jag får jobba lite mer på den biten.

Fittnes five
  • ander25k
    Illusion skrev 2015-01-05 21:25:44 följande:

Dagens träningspass avklarad. Träningen blir så mycket bättre på kvällen! :)

Jobbar mkt med kosten nu för att få maxad resultat. Vi får se...

Snyggt Ander25K. Tycker att du ser tightare ut än tidigare, om jag minns rätt. 

Minskat 5 kg och behållit styrka och muskler,men jäklar vilket jobb.
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!