Träningsnördar - här samlas vi!
Mina blivande skor :) kommer passa mig perfekt , skippar vanliga lyftar skor , för någonting enklare.
www.inov-8.com/new/global/Product-View-BareXF-210.html
Mina blivande skor :) kommer passa mig perfekt , skippar vanliga lyftar skor , för någonting enklare.
www.inov-8.com/new/global/Product-View-BareXF-210.html
Knä problem här , blir inga promenader eller benböj den här veckan , konstigt nog , verkar det sitta på baksidan av själva knäet ???
Fördelen med nya skor, man kan börja köra tyngdlyftning igen, och alla dom övningarna, nackdelen är att jag nu är totalt slut i korsryggen, musklerna krampar
Nytt rövpass idag! Stelbenta marklyft, höftlyft, utfall bakåt med kb, bakåtspark i dragmaskin. Jag ÄLSKAR marklyft!!
Plågsamt tips
Märker att jag mer och mer kör tyngdlyftning på träningen, jag har nog blivit ett offer för crossfit trenden
Körde ryckböj igår, fått en härlig stel muskel efter det, känns inte skönt i skulden just nu, får åka till gymmet och försöka mjuka upp den lite.
Bra jobbat Vad är det för tävling?
Jag gav mig själv ett band typ TRX i mellandagsjulklapp (Casalls billigare variant som heter något långt och krångligt) och körde ett längre pass igår. Aj vad träningsvärk jag har idag Fast mest i benen, jag som egentligen tänkt jag skulle bli bättre på utmana överkroppen riktigt för det är där jag känner mig svagast. Jag får jobba lite mer på den biten.
Dagens träningspass avklarad. Träningen blir så mycket bättre på kvällen! :)
Jobbar mkt med kosten nu för att få maxad resultat. Vi får se...
Snyggt Ander25K. Tycker att du ser tightare ut än tidigare, om jag minns rätt.