Inlägg från: ander25k |Visa alla inlägg
  • ander25k

Träningsnördar - här samlas vi!

SpanskaFlugan skrev 2013-08-31 16:48:26 följande:
    Ett spinningpass och en timme på gymmet i morse (bröst och biceps). Har grym träningsvärk i triceps från i torsdags. Lätt att få träningsvärk där men ryggen, som jag gjorde samtidigt känner jag inget i. Det är svårt att "få tag" i ryggen tycker jag.
    Men kör du i maskiner , eller fria vikter ?
  • ander25k
    SpanskaFlugan skrev 2013-08-31 17:06:59 följande:
    Både och. I torsdags gjorde jag kabeldrag, flyes med lösa vikter, sittande rodd i kabeldrag och en övning jag inte vet vad den heter. Man står i kabeldragen, ha en rak stång på, håller armarna rakt fram, 90 grader, drar ner till höften med raka armar och så sakta upp igen. Men jag tror att problemet är att mina armar tar slut innan ryggen. Ryggen orkar mycket mer men armarna, handleder och händer inte orkar.

Prova använda dragremmar, och lägg in ett pass med träning av under armar
  • ander25k

Min skadade armbåge värker efter träningen igår , men smärta är aldrig fel eller....... :)

• ander25k

Fortsatt rehab idag , + tänkte piska mage lite mer , men är lite orolig att den ska börja få samma idiot form som förra gången , men va 17 , den var stark

• ander25k

Efter 3 dagar på raken med benträning , så är rumpan och benen väldigt möra , men jag ger mig på ett pass till :)

• ander25k
    Familjenärlivet skrev 2013-09-17 23:36:02 följande:
    Tränade med pt idag. Mest ben, styrka och spänst, lite spinning. Blev svimfärdig på slutet, men kändes skönt efteråt. Anar att jag får ringa efter bärgning för att komma ur sängen i morgon :)
    Som det ska vara efter ett bra pass Flört Brukar själv gå lite underligt i dagarna 3 efter mina benpass på gymmet .
  • ander25k
    Maria1982 skrev 2013-09-18 12:23:51 följande:
    Före och efter, nu under uppbyggnad...
    WoW Det kallar jag förvandling ,Bra jobbat , är inte gjort på en kvart.
  • ander25k

Kört ben träning igen :) , men gav mig 17 på att köra 10 reppare , ångrar mig just nu , fy attans vad mjölksyra i mina ben , är som mest van vid 3-5 reppare :)

• ander25k
    Maria1982 skrev 2013-09-18 12:37:55 följande:
    Men det är en bit kvar
    Tycker det ser väldigt bra ut på kort 2 , men du menar mer muskler ? , så fixar du nog det lätt..
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!