Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

20min är lagom i början enl den där boken.

Köp den. Resultat direkt

Tessou skrev 2014-02-27 08:12:51 följande:
    I Tisdags var vi ute och gick, 4 km blev det.... Det gjorde väldigt ont efteråt dock... Vart nog lite väl långt för mig som knappt rört på mig ordentligt sedan i December..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Ta det försiktigt! Di känner din kropp själv men akta fogar och leder ligament dom är ju helt i träda nu.

Tessou skrev 2014-02-27 09:33:48 följande:
    20 min? Oops, vi var ute i några timmar.. men det var för att sonen gick själv.. Men det gick ju inte fort, det var ingen PW direkt..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

På väg på mammacore. Fick magåkomma i tiskv spydde mådde kattskit även igår. Återstår att se hur detta går. Evt får Elsa amma o ny blöja etc.. fint väder! Sol vindstilla 4+ kunde valt en promenad *smart*

• MissKaos

Promenerat och kört plankan. 45min och trekorta 15min. Samt plankan 3x1min raka och sidan.

Igår olgas pass. Börjat på pass två. Känns idag.

• MissKaos

Mammacore idag.

Man får ha bebis i gymmet vissa tider! Hurra! Imorgon ska jag åka in och cykla

• MissKaos

45min spinningcykel o sen plankor och duch. Nu lunch. Bebisen sover o sover.

• MissKaos

Så. 1h powerwalk m vagn

Och!! Sprungit ca 2km. Sen plankor.

Inga problem orka fåse hur kroppen reagerar på det

Elsa fyllde 11v igår..

• MissKaos

2, 5 km löpn idag. Sjukt ont i ljumskarna nu. Får nog vänta ett tag till m springsndet

• MissKaos

Tänker vänta en v... blä! Bättre idag iaf.

Olgas pass idag och två kortare promenadrt.

Imorgon mammababygympa.

cosinus skrev 2014-03-12 13:07:15 följande:
    Trist, vänta några dagar tills det är bra och halvera sträckan och ser hur det går.

Så trist när man vill mer och orkar mer men det inte håller ihop riktigt :(

• MissKaos

Tänker vänta en v... blä! Bättre idag iaf.

Olgas pass idag och två kortare promenadrt.

Imorgon mammababygympa.

cosinus skrev 2014-03-12 13:07:15 följande:
    Trist, vänta några dagar tills det är bra och halvera sträckan och ser hur det går.

Så trist när man vill mer och orkar mer men det inte håller ihop riktigt :(

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!