Träningsnördar - här samlas vi!
Aj mina ben! Mina armar och ajaj överallt!!
Löpning inställd pga smärta... och trötthet. Trötthet pga dottern som.kör nattväcknong ca 5ggr/natt. Rräningsvärkenr självförvållad.
Aj mina ben! Mina armar och ajaj överallt!!
Löpning inställd pga smärta... och trötthet. Trötthet pga dottern som.kör nattväcknong ca 5ggr/natt. Rräningsvärkenr självförvållad.
Köp icebugs istället för broddar! Bra sko!
Igår 13 km.
idag skivspinn.(90)
imorgon smärta..
ska ner några kilon nu. Går sådär. Sockeesug i topp efter helgen o därtill grav sömnbrist..
Snyggt Anders!!
löpning är ju mingrej sprang så.mkt förrut 4-7mil/v då måste man! men köpte på xxl.. löpskor gårju lätt på en slant.
Idag vila. Nu sova!! Imorgon gymmet. Ska inte köra några ben öm i muskelfästena runt knäna. Men armarna behöver stryk. Och min core. Lite axlar. Lite kort cardio i roddmaskinen.
Intervaller idag. På isbana. Folk kunde inte gå där..
lött sträckning baksida lår så fick ge mig.
Uppv 2km
5×100m stehringslopp
100 200 300 400 m 30sek ståvila mellan. 2 varv. Fick passa sista omgången..
icebugs är bäst i modd o is broddarna slits ner annars..
Dagsform.btw: Bulkad! Lär.få slita för att bli av med skiten nu
skor: gå till löplabbet eller dyl.ställe! Finns mkt att välja på! Glöm.inte köpa gaiters om du springer i modd! torra sockar är skönt. Värmen gör att iaf jag blir stabilare i fotöederna. Kall blir jag stel o trampar lättarr snett. Kallt är oskönt dessutom.
NÄÄ sova! Knäböj o co imorgon! !
Ni får gårdagens biceps mos i dragmaskin (rep) ist för mitt späck!
Ja.. jag gjorde det dom första två set:en. Men tänk på att det kan skilja lite mellan olika dragmaskiner. Inte SÅ tungr. Har ju gymmat 3-5ggr/v i 20 år.
Jag körde 90kg i sittande benpress sist men måste lägga på. Överdel rygg o armar är jag relativt stark i. Min core däremot. Sorgligt kapitel.
[quote=74642930][par kite-nick]Studentpappa skrev 2015-01-07 22:12:24 följande:[/quote-nick]Hur kan man bli förargad över det? Jag är en hardgainer med magfläsk, snacka om att världen är orättvis [/quote]
Såg inte mkt till magfläsk på din bild??
K- du kan då ett par kilo späck av mlg att bränna!! MEN jag har ju bulkat det sista. Lyfter ifs tyngre nu.Så det har funkat. Men jobbigt nu när man står inför att bränna bort det. Err oöverstigligt fettberg lixom. Jag brukar ju vara mindre fet. Typ smal.
Dagens Kaos.
knäböj ×5 första 3 tunga(12 12 8) men inte så djupa. Sabla rygg o knä. Avlast. Lättare i djupare(12 10).
Mark. Stelbenta. ×3
Stående rodd. Favorit övning..
bänk
flyes
hipthrusters
utfall bakåt m.viktplatta
vadpress (sitt)
Ryggresning.
Död Kaos!
Man är ju två.föräldrar... jag har två ungar... harhaft med.lillan i vagnen ibland medans stora är på fsk. Finns barnpass ja..sen är drt nära tar mig ingen.tid i transport så kör jag intensivt 1h.. maken jobbar hemmifrån ibland. Då passar jag åå när hon sover! Packa vagnen full när ungen ska sova gå fort. Parkera nedanför lämplig backe elle råå bra ställe o kör korta intervaller. Drt funkar men folk har åsiktet!!
Man får heller inte säga till sina barn att dom får roa sig själva UTAN tv/dator ett tag. Och att det går bra att sura på rummet om det inte passar.. man måate faktiskt inte undeehålla dom hela tiden. Lite egna initiativ kam dom behlva ta..min stora ör 6.
jag har även.tränat hemma maken gör det med när.tiden.inte räcker. Hantlar trx matta gymboll kommer man långt med!. Sonen försökte förstöra min teäning hemma ettbtag men kom på att det kan vara kul att vara med som tidtagare räkna reps alt testa rörelser.
Man får heller inte säga till sina barn att dom får roa sig själva UTAN tv/dator ett tag. Och att det går bra att sura på rummet om det inte passar.. man måate faktiskt inte undeehålla dom hela tiden. Lite egna initiativ kam dom behlva ta..min stora ör 6.
jag har även.tränat hemma maken gör det med när.tiden.inte räcker. Hantlar trx matta gymboll kommer man långt med!. Sonen försökte förstöra min teäning hemma ettbtag men kom på att det kan vara kul att vara med som tidtagare räkna reps alt testa rörelser.
Hm. Vetefan. Öhh jag har mens då får man knte gör burpees?
(Kommer såklart bli tvungen att testa gissar på att det tar mig ca 15 min)
Skivspinn igår. Jobbigt.såklart särskilt dom 7 intervallerna på cykeln på slutet. Stör mig dock att jag får köra knäböj m 30kg på stången. I gymmet tar jag ju betydligt mer.. hittat en bra instruktör som kör 14-14-12 på alla övningar. Passar mig bra.. vill ju ha lite fler reps men inte nöta massor som vissa gör..
Idag plågsamma 7km. Sablar. Bara jobbigt motstånd regn vind och träningsmissär. Imofgon gymmet förhoppningsvis. Och intervaller backe på onsdag. Torsdag vila!!
Jodet klart jag får välja själv.. tar inte lika mkt.. alltså orkar mkt.mindre!!
Jag såg förmig hur instruktören bara NEEEEJ! DU DÄR! AV MED VIKTERNA! Här äre JAG som besrämmer!
Gymmet igår efter att ha åkt på en manlig förkylning. Good be dammed. Orkade inte många knop. Detta får bli en vilovecka typ. Försöker få till ett kort joggpass imorhpn. Mina ben var nog ändå övertränade. Vi ska ha sexårskalas på söndag så jag bakar en hoper med kakor. Tålamodsträning - testa att göra hallongrottor i knäckformar.
Ja dom ska vara hårda har jag hört, jag har aldrig råkat ut för en själv så jag kan inte svara på hur de är
Här börjar sjukstugan att gå över, dottern var riktigt dålig i 3 dagar. Hon var sjuk rätt länge och är inte frisk än, men hade 39-40 graders feber i tre dagar. Fick åka in och inhalera ett par ggr då det sätter sig på andningen och hon syresätter sig dåligt vid hög feber. Dottern sov inte heller mer eller mindre på nätterna.
Sambon är gravid och varit sjuk, har även en högriskgraviditet pga hur den förra gick och hon behövde även söka vård pga det häromdagen.
Tror jag "måste" åka på tjänsteresa snart och vila upp mig, min egen förkylning har jag inte riktigt haft tid att fundera på. Men skam den som ger sig, på söndag räknar jag med att kunna träna ett lättare pass igen då jag inte har ont i halsen längre.
Blev mycket gnäll men någonstans måste man ju kväsa ur sig det åxå..
Sprang igår snömodd/vatten till anklarna bitvis och is under. 10km krig mot regn underlag etc men wn jäkligt go känsla!
idag gymmet. Knäböj utfall på bosu djupa marklyft bänkpress frivändningar vadpress ryggresnong o lite mage. Hann inte mer hade velat köra hiptrusters och stående rodf pecdec o litw till men man hinner inte allt... nästa gång!
Imorgon intervaller! Backen här.kommer jag!!
Tar jag på mig M får du ett gött garv det blir ju nån form av bagystyle..
varför går folk till gymmet utan att ens svettas?
Kortbyxor över? Varför? Blir inte drt varmt?Det har jag när jag löper ibland för att slippa frysa om gluttarna...
Pass 12 2015
Fortfarande rätt lugnt tempo.
Benböj
5x3 100kg
4x5 70kg
Vadpress
5x6 40kg
Var är det med tjejer och för små tights? Är det inte bättre än erkänna för sig själv att man nog behöver medium istället för small. Och med det så behöver inte vi andra ser hela röven så fort de töjs ut. Jag ser inget charmigt i en svettig röv på gymmet, givetvis kompletteras detta av string. Nej fler borde haka på trenden att ha shorts över sina tights..!
Orkar inte ta mig till sängen. Hjälp!
Focus core idag men lite annat med. Kommer göra ont imorgon. Fortsatt svag i magen/korsrygg. Kan inte öka i böj pga det. Graviditeter vid40 är obra för kroppen.
Intervaller igår pissväder! Upov 2,3km 10×100m sen 5×100m backe (brant) hemhas.