Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

Glass sylt fil gräddel o proteinpulver. Mixa. Drick evt frysta bär med

cirkusmusen skrev 2014-03-12 18:37:25 följande:
    Okej HJÄLP!!

Jag somnade på dagen nu vilket gör att jag mår fruktansvärt illa. Jag har bara hunnit äta frukost och lunch i dag så alldeles för lite kalorier!

Vad är lättast att äta (trots illamående) och ger så mycket energi och kalorier som möjligt? Gärna något som man kanske redan har hemma.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Fick inte mkt till träning idag. Bebisen var inte alls på. Fick gå ut med henne efter ca 25 min. Gick ett par hållplatser på vägen till gymmet så 30min promenad blev vad det blev. Gjorde plankan hemma men är lite besviken! Kan inte åka in imorgon har en sjuk son (infuensan)hemma. Hade tänkt ta båda kottarna med till gymmet imorgon och cyklat men det går ju inte. Stora spelar gärna på min mobil en timme o lilla kunde ha fått sova i sin vagn. NU är jag väl m est rädd att hon ska få influensan 3 månader gammal om 10 en vecka.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Sur.

gubben var på gymmet sålänge att jag inte han mitt pass. Han slulle köpa choklad på hemvägen. Kom hem med dessertostar (jag avskyr ost ) jätteglad. Jordgubbar o grädde. Inte vaf jag ville ha. Gah!

ingeb choklad.

• MissKaos

Ingen choklad.

men 50min promenad med barnvagn och träning direkt efter det.

Lurar på gymmet m bebisen imorgon. Cykla 45min och plankor på det!

Gött att få tbx livet

• MissKaos

Jodå. Grädde och jordgubbar och chokladsås blev det!
    Har fått sova bättre med för bebisen så jag är något mer människa idag!

• MissKaos

SÅ om man skulle hasa ner kroppen  sängen? Så den orkar med träning imorgon...

• MissKaos

Motsträvig bebis som vägradr samarbeta ochsova när jag ville träna.

Så här blev det:

15min spinningcykel m bebis vaken i vagnen.

plankor 1*3min raka och sneda m bebis liggande på matta o ammningspaus.

kört vagnen över en tröskel 10 ggr eller 100. Somnade.

30min spinningcykel

Bebissamambrott i omklädningsrummet.

Katastrofresa hem

• MissKaos

Jag är trött nog min säng är mysig nattetid. Jag vaknade av att jag låg ytterst på kanten blickstill inatt. En tremånaders kan ta plats..

Wilowa skrev 2014-03-17 19:29:12 följande:
    Var det du eller bäbis som somnade?

• MissKaos

Jag kör plankor 6d/vecka. Det går bea mao!

Scratchy skrev 2014-03-18 00:34:26 följande:
    Man måste räkna med att jag är trögfattad också. :-P

• MissKaos

Sen vi kom hem från fl -8kg.

Bebis 3mån på fredag.

sedan start av olgas träning friskis mammacore o promenader dagligen minus ca 3,5kg på ca 6v

bara resten kvar.. har inga muskler längre!

Ammar min lilla som sover. Nu plankor. Prio före städ o styktvätt..

*poff*

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!