Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

Sjukr häftiga resultat du får!

k girl skrev 2014-05-02 14:33:56 följande:
    Har gymmat som vanligt i veckan. Upptäckte att jag faktiskt kunnat höja 10 kilo i rodd med stång på sex veckor, wohoo! Testade att göra armhävningar på tå också. Har mer än dubblat antalet jag kunnat göra.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Bra början! Öka 10% i veckan så är du snart uppe på 5

JTo skrev 2014-05-02 19:06:49 följande:
    Skrev här för några veckor sedan och efter det har det gått lite si så där med den mer intensiva träningen men jag promenerar 8km några gånger i veckan, jag håller på med 100armhävningar-utmaningen (gör 15 nu och är på första veckan) och brukar göra knäböj när jag borstar tänderna, känner att jag behöver börja skärpa mig nu!

Åh just, jag sprang 3km i söndags, rekord 

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Satsar på spinning imorgon. Nervigt med dibarn... men är borta 90min så borde gå.

Första passet av det slaget sen före fl.

• MissKaos

Brösten är inga problem. Bebisen tar inte flaskan men gillar mat så lunchsmakisen kan hon ju få. Stora är sjuk så åka upp till gymmet är uteslutet. Ammar innan jag går. Hon bör klara sig den stunden. Måste få komma ogång med lite mer intensiv träning nu abstinens! Planerar 3,5 km löpning på söndag

Wilowa skrev 2014-05-02 20:29:13 följande:
    Det går säkert bra! Du känner ditt barn och vet vad det behöver för att klara sig den stunden och i värsta fall får du åka hem eller att pappan kommer till dig. Pumpar du ur lite så kanske även brösten klarar passet.

• MissKaos

Vårkänslor ja! Dax för vårskriket! Längtar upp i berget och springa

Läcker lite gör det väl men inte mer än amningsinlägg tar det. nu gör det inte ont etc längre. Ammadr stora drygt 2 år så är väl van..

just det att lämna henne utan mat som känns.

hon försöker äta gröt etc själv m sked fyra månader gammal. Gulligt men kletigt!

Wilowa skrev 2014-05-02 20:49:51 följande:
    Går det inte att mata henne med sked heller? Skönt att du slipper problem med överfyllda, ömmande och läckande bröst! Jag skulle gärna amma igen, men jag vill inte ha mjölk i brösten mellan amningarna igen.

Du har inte abstinens, du har vårkänslor.

• MissKaos

..det slapp dom med oss. .

jag frågade efter en timme varför jsg skulle sitta där 14dgr.. tog 2h sen var min klar. Har inte problem med att hon är hos maken eller min morsa eller så. Utan med att jag har hennes käk med mig. Löste sig med stora blev det kris fick fick han lite gröt eller banan av gubben. Hon får klara sig! Tar med mobilen stänger av ljudrt ser ju om han messar om jag har den jämte mog. Har 5min m bil t gymmet.. 10m cykeln.

Wilowa skrev 2014-05-02 21:12:09 följande:
    Jo tack! Rätt så kletigt när tvååringar äter fil med sked med. Har typ aldrig rena kläder på jobbet.

Jag förstår att det känns att lämna henne så länge, men skulle det inte gå så hade du inte ens tänkt tanken...lita på ditt omdöme och njut av träningen! Funkar det inte imorgon så funkar det inte, men det kommer fler träningar. Du får helt enkelt anpassa dig till henne (som du ju redan vet. )

Tror det är som det brukar vara...värst för mamma! När vi skolar in barn hos oss så skolar vi lika mycket ut föräldrarna.

• MissKaos

Men ser framemot att få köra loss!

Tips på hur mkt man orkar?

Kolhydratladdat med lite choklad för såkerhetsskull..

• MissKaos

Spinning och plankor!

• MissKaos

3,5km sprugna samt en timme promenad m vagnen i backarna. Halva tiden med fullt under vsgnen. Tungt mao.

• MissKaos

Gräsligt förkyld. Slemhosta. Blää. . Är hos morsan med ungarna. Blir inget tränat på ettpar dar.

gjorde olgas pass igår. Träningsvärk av axelpress o armhävningar o omvända flyes

Oskönt i kombo med att vara lite sjuk

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!