Träningsnördar - här samlas vi!
Och måendet! Sömnen blir bättre och humöret. Även vissa sjukor som migrän mm blir bättre. Aptitregleringen bryjar med bli bättre på köpet
Ta det lugnt bara så du inte skadar dig så här i början när kroppen är ovan.
Och måendet! Sömnen blir bättre och humöret. Även vissa sjukor som migrän mm blir bättre. Aptitregleringen bryjar med bli bättre på köpet
Tja blodtryck är ju lättmätt. Antal migränanfall. Ryggont etc
Nej såklat inte.. men det finns studier åå just dessa saker där man sett väldigt bra resultat
Plågat kroppen åå gymmet skön smärta! Knäböj ryggdrag utfallsgång m kettelbell bänkpress marklyft omvända flyes fluäyes o kabeldrag triceps biceps axlar som superset sen lite plankor på boll o korsrygg ni vet ligga på golvet lyfta överkropp.
Lär vara krum imorgon!
6,5km. 47 minuter. . Deppigt sprang milen på det före bebis. Glädjande- första turen över 4km sen bebis.
Skönt var det iaf jobbigt springa i berget men härligt!
Haha ja det hade krävt en moppe
Det går ett 10km lopp i september (på min födelsedag) funderaråpå att anmäla mig..
skitaitårtanochgöradetjaggillar firande?
Kanske inte aplicerbart på den sträckan?
6,5 km sprugna. 5km på 30min sen gick det lååångsamt sista biten hem..
klängde lite i min trx i carporten på kvällen. Plankor med ben indrag i den, man tar slut fort!
Gymmey idag. Squats utfallsgång m kettelbell marklyft stötar bäbkpress frivändningsr samt baksidaaxel m hantel biceps triceps axeldrago mage.
Gångproblem imorgon. .
Bra jobb! Milen sub45 hade jag tänkt mig förra året till seedningen för gbg varvet. Blev gravid istället nu är målet att springa milen.
Har liknande skada som du. Testat yoga? Ashtanga eller hatha. Funkade bra på min..
Kul med fler lpare här!