Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

Jag har alltid fria kcal.. ha! Äter bara efter mitt huvud.idag en skål popcorn o en öl. Gött!

Middag kyckling grillad i ugn. Ris och greksallad. Ingen dressing på. Hade dåligt m gurka hadr gjort tzatziki annars.

lunch sushi.

frukost proteinrik mager yoggi med blåbär o hallon fröer en grov äggmacka kaffe

fikadag en g vecka oftast äpplepaj o glass.

Men nu är jag ju lätt tjock efter grav. Brukar löpa mkt så det löser sig även om jag fikar lite

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Alltså oftast fiks en g på veckan. Olika vad det blir...

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

15 dips till. Mina armar är ömma.

messmör? Huu! Mellis behöver inte vuxna egentligen. Ett äpple räcker! Jag hade inte kunnat bli fskoedagog. Kosten hade knäckt mig.

• MissKaos

Jag kan lätt äta massor på en gång.

Det är inte ett problem *s * omelett på 4ägg och grönsaker rökt lax potatis? Inget bekymmer att äta.. märkligt va?

• MissKaos

Måste bara. . Aaaaj min röv! Känns att öigga ner!

• MissKaos
    k girl skrev 2014-05-17 07:19:23 följande:
    Hehe, grejen är ju att mina portioner är rätt stora i alla fall. Men jag äter å andra sidan ganska energisnål mat.

Jag ammar ju nu. Äter inte riktigt som vanligt.

Spinning på fm.

styrka ur olgas bok å fm.

en kort promenad ca 2,5 km på morgonen.
  • MissKaos

Ja inga problem.

Jag ska springa

Under 2h hoppas jag

minmaj skrev 2014-05-17 19:00:51 följande:
    Verkar vara en tråd där jag hör hemma det här :) Tränar 4-5 pass i veckan och lever efter filosofin att lusten avgör träningsform. Så jag kör det jag är sugen på för dagen helt enkelt. Varvar gym med löpning, pw, spinning, crosstrainer etc. Nu en fråga till er experter :) Min kompis springer Gbg-varvet idag och hon tjatar om att jag ska hänga på nästa år. I dagsläget springer jag 8-10 km utan problem, inte särskilt fort, men jag klarar det åtminstone. Är det verkligen rimligt att sikta på en halvmara till nästa år?

• MissKaos

Mixa distans och intervaller med styrketräning och alternativ cardio. Räkna med mins 3 löppass/v tyckrr jag. Ett långdistans ett intervall och ett kortdistans i ngt högre fart. Öka total vecko distams max 10%. Lägg det p långpasset.

Wilowa skrev 2014-05-17 20:01:02 följande:
    Tycker du att det är kul att springa långt? Det är nog en viktigare fråga än om det är rimligt att du ska klara en halvmara. Jag sprang för några år sedan och efter en mil tyckte jag att det var aptråkigt. Att döma av hur du tränar så verkar du vara som mig att du kräver variation. Fast jag tror att enda sättet du kan få veta är att testa att träna med målet mot varvet nästa år...öka distansen sakta.

• MissKaos

Och imorgon? Hmm.. jar ont i varenda muskel tror jag...

fotträningen kvar idag.

• MissKaos

Svaret var eg inte till dig utan ang gbg varvet

Är på asdåligt humör idag. Dom springer och inye jag..

Wilowa skrev 2014-05-17 20:52:18 följande:
    Jag tycker egentligen att det är skönt att springa, men jag bor på fel ställe. Här blir det ett back-pass oavsett vart man väljer att springa, speciellt med tanke på att jag ogärna springer på asfalt. Fast nu har jag fast jobb på annan ort och jag borde kunna hitta en bättre runda i närheten av jobbet. Jag har som mål att komma igång med löpträningen igen som komplement till styrketräningen jag gör hemma. 

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!