Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

Jag tror jag blev jämnstark i kropoen o fick igång småmuskler osv. Nu är det knäböj o marklyft som håller ryggen i gång.

6,5km Trail backigt minst sagt (berg) 50 min.

lite plankor etc när jag kom hem.

Hoppas på gymmet imorgon!

PTmartina skrev 2014-06-04 10:07:35 följande:
    Haha oj så kan de gå ;D Åker inlinsen och ramlade så fick 2 kotkompressioner i ryggslutet :/ yogade mkt förr ! Måste ta upp det igen :D

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Knäckt till ett knä. Klippt gräset suuurt.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

4,3km. Förbättringspotentialen är.. enorm. Fan vad tungt. Gymmet imorgon.

• MissKaos

Ja fast det känns lite stelt nu.

Ska inte köra tunga knäböj imorgon utan maskiner bara tror jag.

Wilowa skrev 2014-06-08 21:07:12 följande:
    Är knät bättre idag?

• MissKaos

Måste skärpa till vad som landar i bröluckan. Brukar inte vara ett problem. Nu.. hemma fl.. nattamning osv. Fastnat ska ju gå ner etg par kilon till. 7kg på 4 månader är ifs ok men nu tvärstopp o jag vet varför.

• MissKaos

Hmm. Nej men kroppsammansättning och kg spelar en viss roll om man gillar långdistanslöpning..

Illusion skrev 2014-06-08 21:34:58 följande:
    Vikten är inte allt. =)

• MissKaos

Gött!!

kerforsgren skrev 2014-06-08 22:15:28 följande:
    5 dagar från gymmet känns som en evighet!! Vi har haft tryckande sommarvärme och har haft känningar på en förkylning, så blev vila för mig. Idag var jag till gymmet och körde mage och rumpa! Fan vad skönt det känns. För varje träningstillfälle minns jag hur underbart det är att vara där! Avslutade passet med 15 min i solariumet och jag känner mig som en ny människa ;D

Gymmet mest maskiner för knäskrälletsskull. Skakade i armarna när jag kom hem körde lite pulshöjare mellan maskintugget. Lär ha bananarmar imorgon..
  • MissKaos

Njae. Övningsval pga knäskräller. Hel kroppen fick stryk.

Kokat rabarberkräm. Så gott! Testat kokossocker. Blev nöjd. Ska köpa mager kvarg vanilj. Perfekt på krämen efter träning..

Wilowa skrev 2014-06-09 22:28:26 följande:
    Du var på gymmet för att träna knät och kommer hem med skakande armar. Bra där!

Jag har också varit på gymmet idag, första gången på ett halvår. Det var riktigt skönt och jag fick bevis på att min hemmaträning fungerat riktigt bra.

• MissKaos

Jag minns 52 till mina 173cm. Obra är ordet! Ät o vila!

Kört knäböj marklyft mm idag. Hade bebis med i gymmet. Herregud flera killar som flörtar med henne hon hade det bra ivagnen.

k girl skrev 2014-06-11 19:59:28 följande:
    Har skjutit upp veckans pass. Nytt jobb. Jävligt trött. Gått ner i vikt och väger nu hela 58 till min 175 cm långa lekamen. Obra!

• MissKaos

HALLÅ!!! LATMASKAR VAKN!
    Har ni slutat träna eller?
    Jag var på gymmet med bebis i vagn idag- Jorå! Knäböj marklyft bänkpress. Körde på i ett rasande tempo i ca 1h och orkade knappt köra kundvagnen på ICA efteråt Sprang igår, 6,5km och med PRESS gick det hålla 6min tempo. Haha, det sprang jag lätt i till jobbet före frukost (10km) förut. Nåja det går framåt antar jag.
    Men min j-a häl känner jag av. Aj

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!