Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

Illusion skrev 2014-08-11 19:16:43 följande:

Jag. Måste. Träna.

Kör så det ryker!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Min kropp känns som mos öm och trött. Får noh vila idag och imorgon

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Jag körde godag igår fick hjälp och har träningsvärk som fn iryggen idag. Lägg till mark och knäböj.

intervaller idag 10 st backe 100-150m

känner mig mosad..

• MissKaos

Jo. Experiment. Gjorde frivändni gar stående åå bosu. Tog fint men krävde 100% focus

• MissKaos

Min svank.. Aj.

Och löpningen idag. Det går inte fort när det går långsamt. Hemjogg. Blir omsprungen av 85åring.

kunde inte växla upp och köra.. var ifs trött efter intervaller men ändå.

Dottern har fått äggallergi konstaterat idag. Låg mao

• MissKaos

Frivändningar är personlig favorit! Kördr det ståendr på bosu i veckan. En bra ide.

Gym här med. Goodmornings med lätta vikter för teknikträning. Körde knäböj och chins o lite..jag kör alltid helkropp men olika focus. Avslutade med knäböj med kvastskaft som vikt på bosu. Och fällkniv. Kommer ha ont imorgon igen..

• MissKaos

Värsta ätare dagen idag och igår. Går ner i vikt och blir starkare så lite ribs pommes massiv efterätt gör nog intet. Möjligen gör det gott!

• MissKaos

Wow..170kg *avis*

liggande benpress idag 50kg.. 3*10

Gymmet idag. Focus stabiliserande övningar. Bosu boll.

• MissKaos

Tidsnöd igår -snabbpass. 2km uppv 20*100m intervaller med Kort ståvila. Kort hemjogg. Total tid: 30min inkl stretch.

idag gymmet. Trisets (heter det va? 3 övningar körda som cirkel 3 varv sen tre nya övningar) samt en tabata för core på slutet.

5 trisets. Dvs totalt 15'övningar. Focus ben o mage men kört genom hela kroopen. Var blöt efter passet som tog ca 1h +uppv.

1.

Utfallsgång m kettelbell

Armhävningar på steplåda med knäindrag

dips på bänk

2

Knäböj

bålrotation på bosu

biceps m skivstång

3

Bänkpress

knäböj på bosuboll m rotation (lätt vikt upp övrt huvudet ner på enansidan)

Död insekt

4

Axellyft åt sidan

T-bar rowing

Mountainclimbers

5

Bålrotation med skivstång

T-armhävning

frivändningar på bosu

avslutat med 2 varv av en vidrig tabata som jag har fått av en som jobbar på gymmet.

Min core ska tbx!

Mina gympasd gör mig hungrig!! Äter sjukt mkt men går ner lååångsamt. Blir starkare. Nån

ån gång måste det väl synas?

• MissKaos

Mäh jätteförkyld. Lopp på söndag.

mätt mig. Inget kul resultat. Blä.

Idag en promenad lunch på folktom restaurang och bakat kladdkaka. *hänger läpp*

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!