Träningsnördar - här samlas vi!
12 km i spåret. SÅ skönt och jag är jättenöjd!
12 km i spåret. SÅ skönt och jag är jättenöjd!
K du är tbx snart!
Öm.i mina gamla knän efter skivspinn igår o 12km löpning dagen innan. Svårt att gatta att kropoen är så otränad. Muskelfästen som bli överansträngda.
kortvmen skön jogg idag ca 6,5km. Naturstig.
Löpning igår. 10×150m backe
vila idag. Äter som en gris, går ändå ner i vikt. Märkligt. Hoppas muskelmassan överlever drt jag förmodar är ammningen.
Löpning igår. 8,5km. Pressade mig undrr 5km blev inte bättre än 29 min men men. Resterande lätt och bekväm löpning.
gymmet idag. Försöker köra mer nedredel rygg o mage. Det är i behov... bröst o axlar med och ngn balans/rörlighers övn (pistolen kommer väl ner 5cmtyp *hrm*)
kroppen känns mosig. Skivspinn i söndags. Löpning 10km lör p fredagen ben/rygg/lite core.
Symbicort = pulmicort + bricanyl. Inget annat. Mam behöver bara en inhalator ist för två. Den.är asdyr. Men smidig.
12 km.löpta.
här.kör vi kräksjuka. Alla utom kag har haft. Grabben sydde ner sig säng madrass pappan golv matta osv hos mormor.. stackarn.
Där ser man!
Ja fick inte ha det så (haft tidigar) för det blev samesame enl läkaren. Jag tyckte det funkade bättre m symbicort än bricanyl. Eller kunde ta mindre vb bricanyl.
Jag har dragit av löpbander bakåt en gång. Mååånga år sedan Sprang fort 4min fart ca. Snublade till lite. Tydligen kul.
kort löptur idag ca 7km. Skönt det är inte lika kallt. Skönt för luftrören.
jo jag har haft massa infektioner pga astman. Kortisonpiller mm.
Studentpappa. Läste och begrundade ditt inlägg. Det var toppen. Bortsett från självupptagenheten och idiotin du antagligen utsätter någon stackars tränare för på en daglig basis. Låt mig gissa. Du är 35, och din fru är möjligen på väg att gå, och du har börjat fundera på om krogen är likadan som för tio år sedan. Eller så är du bara en student. Vidrigt tillstånd.
Knäböj alltså