MissKaos skrev 2013-03-19 22:31:50 följande:
Blev skivspinn idag 90 min Kände mig Stark! Drog på 16,25kg/sida på benen. Sen sved spinningdelen... Kom sent, haninte med det jag ville gjort innan (roddmaskin)
Ökade upp på biceps kör nu totalt 12,5kg, Och det känns ju med så många reps. TROR jag har fått lite lite mer muskler *hoppas*
Har varit duktig, ingen godis. Bakade dock en mkt god paj till middag, full med grönsaker äggstanning etc. Kanke inte HELT smal men före passet gav den bra med energi att köra hårt på den + rökt lax+ sallad bra . Och jättesalladen med massa räkor, kyckling, ägg avocado och stuff till unch var bra. Och Äpplet med.
Ganska nöjd med mig själv idag! På spåret igen..
Nu ska vi se om det går få fram musklerna under fluffet igen!
Härligt! Bra jobbat! Det är ju så mycket roligare att träna med gott om energi i kroppen.
Här är planen att köra ett löppass imorgon och sen direkt och ge blod så då blir det en lugnare vecka efter det men det passar bra då alla runt mig är sjuka så med lite tur blir jag förkyld och kan beta av det samtidigt som jag är seg efter blodgivningen, två flugor i en smäll eller nåt :)
Sen efter 10 dagar ungefär brukar jag vara tillbaka som innan så då blir det full fart igen.