Träningsnördar - här samlas vi!
Jag skulle vilja ha lite tips på proteinrik frukost. Nu äter jag 2 ägg och 1,25 dl kvarg som jag bixat med olika bär. Men skulle vilja variera mig lite. Plus att kvarg inte är jätte billigt direkt
Jag skulle vilja ha lite tips på proteinrik frukost. Nu äter jag 2 ägg och 1,25 dl kvarg som jag bixat med olika bär. Men skulle vilja variera mig lite. Plus att kvarg inte är jätte billigt direkt
Nu har jag bestämt vad den nya frukosten ska innehålla. Det blir två hårdkokta ägg, hackade i 1 msk majonäs och lite kräftstjärtar :)
Nu är 5km promenad avklarat. Skönt att röra lite på sig. Men fasen vad det blåste, det var mindre skönt.
Ikväll har jag ätit en super god räk och chilli gryta. Den är ordentligt stark, men det är ju såå gott Trotts att det inte är mkt mat i, så är den rätt mattande. Skönt när man kan bli mätt på lite mat
Kvällens plankor avklarade Hoppas innerligt att jag kan komma till gymmet i helgen.
Jag gjorde ju denna gryta igår. Har en skål kvar i kylskåpet, kan man värma den imon till lunch tror ni? Eller hur är det med räkor?
Idag ska jag ner till gymmet. Fy fan vad gött det ska bli. Ska nog enbart köra löpning idag plus några plankor.
Hur mkt kan man pressa kroppen när man varit ifrån gymmet ca 4 veckor?