Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

MAgsjuka. Mår illa, rännesketa + genomförkyld.

*självdör*

Viktnedgång av detta *sur* Man tappar ju sina muskler!!!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    godisgrisen skrev 2011-11-28 15:08:39 följande:
    men fyy krya på dig.

Väntar på våran tur också då det börjar gå i skola/dagis nu......nåja det går ju varje vinter så det är ju bara å gilla läget och hoppas på att vi klarar oss.........
    Antagligen.
    Försöt bota sjukan med cola och en pepparkaka.. Det fungerade sådär. Ringt jobbet och sagt att jag blir hemma imorgon med.. Det där är alltid = dåligt samvete för mig, man vill ju vara duktig..

Mot dagis!

Min man är btw lika knäpp som jag Han har fått samma skit och sa lite försikgt TROR du man kan träna ikväll? ÖÖhh NÄÄ. .. Men kanske imorgon kväll?
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Kalasbraigt skrev 2011-11-28 17:05:12 följande:
    Misskaos! Det låter ju förjäkligt! Krya på dig för sjutton!
    Gör mitt bästa. TAck
    Gubbe lagade mos och korv. Fick ont i magen av det, borde nog ha ätit glass istället, med varma bär på. Eller kanske typ kokt fisk? Nä, det är vitt båda delar = innehåller samma vitaminer. Glass till kvällsmat.
    Kalasbraigt skrev 2011-11-28 17:07:36 följande:
    Jag är ju student på universitet och på helgerna blir det måååånga glas vin. Och shots och bakismat och ni fattar... Tur att jag tränar som jag gör, hade gått upp allt jag gått ner annars. Idag blev det 8 km löp på 1 h, kändes bra. Sedan mage och ryggövningar :) middag blir kotlett och ugngrönsaker! Och julbak :) mysigt! 
    Jodå, jag var festerist.. Dvs med i festeriet. Det blev en del vuxensaft. Men kul var det Trände med som en tok så satte sig gjorde det inte + att man dansade som en galning och vi cyklade överallt. Härlig tid *minns bara det roligaÄ
  • MissKaos

Jag har så trååååååkigt.... Roa mig! Berätta ngt kul ni tränar eller ngt...

• MissKaos
    Tullemi skrev 2011-11-28 20:57:42 följande:
    Stackars sjukling. Tyvärr har jag inget kul att berätta, speciellt inget som gäller träning. Jag kommer inte igång alls, har inget sug whatsoever. Fattar inte vad som hänt. Idag har jag t.o.m bakat, vilket var lääängesen. OCH ätit pizza :-O..... Förfall förfall.....
    När åker ni till T?
    Mitten av januari. *längtar* JAg vill ju vara fit då! Har haft en tanke om magrutor tillsdess.

Shit, mår illa.
  • MissKaos

Jag är döende! Eller nej, men det känns så. Jag tror ju att jag ska bli frisk snabbt om jag äter ordentligt, så ajg åt frukost imorse (inkl kaffe) sen mådde jag allt utom BRA. Nåja, var tvungen att åka till affären -toapappret var nästan slut- så jag fick köpt hem vitt bröd och proviva.. (och glass..)

• MissKaos
    bandit skrev 2011-11-29 18:24:05 följande:
    Åhååhåå vilken träningsglädje jag har! Orkar mer hela tiden, och har till och med slutat röka för att kunna satsa helhjärtat på det här med träningen. Det känns bara väldigt onaturligt att först försöka förbättra sin kondition genom att springa, och sen ta en cigarett efter det. Klappar mig själv lite extra på axeln nu! :)

Bra jobb! Vet hur svårt det där är, men efter ett tag glömmer man att man någonsin varit rökare.

Mår fö fortfarande illa.
  • MissKaos
    Beckaa skrev 2011-11-30 10:36:33 följande:
    Härligt! Inget är så motiverande att sköta sig på olika sätt som träning! Oavsett om det är cigaretter, alkohol eller skumtomtar :)

Här är passet avklarat. Gick upp tidigt och körde direkt. Cirkelträning med kettlebell. Nu när jag inte tränar lika ofta vill jag gärna köra igenom hela kroppen (mer eller mindre)

Idag ska jag börja jobba igen efter operationen! Känns bra, men ska hålla mig till halvtid i december.

Tränar ni nå't idag tjejer?
    Jag funderar på ett lättare "rehab" pass efter magsjukan. Ska jobba igen imorgon. Måste testa kroppen lite innan! Sovit som en gris från igår kväll till kl 10:30 och mår bättre även i psyket av det.
  • MissKaos

Avis på er som tränar..
    Vi åt fiskpanetter eller vad det nuheter med klyftpotatis. Färsk frukt som efterätt. TYdligen mer än min mage klarade av.. Den blev som en ballong och my goood... Min stackars man flydde våningsplanet... Hade tänkt jobba imorgon, men det känns tveksammt nu. Ska på S-HLR(sjukhu HLR) instruktörsutb, och jag vet inte om det fungerar att gå. Vill ju inte smittas. + att man ju gör en del fysiska saker och att man tar i varandra.. Tänk om jag smittas lixom.

Gymmet ja, jo jag gick dit. Värmde upp. TIttade lite, gick hem. Orkade inte såklart, ville gärna men men. JAg kom iväg till posten med mina grejjer som skulle postas och 10min uppvärming och inte ora mer kankse är beviset på att jag inte ska till jobbet imorgon *suckar*

• MissKaos
    Tessou skrev 2011-11-30 20:24:03 följande:
    Usch, det låter inget vidare det där.... Du bör nog stanna hemma från jobbet imorn.
    Antagligen. Lär väl bli så. TRÅKIGT!!
    Sov dessutom till 10:30 idag och är redan trött. Ska försöka hålla mig vaken över Grey´s anatomy det enda jag följer på TV.
    Äter vitt bröd med smör och skinka.. Tom det gör ont i magen. Funderar på att testa med en glass strut. Vi har nån vanilj med blåbärssylt i frysen. Är som småhungrig men det gör ont och magen blåser upp som en ballong så fort man äter. Vitt bröd fyller ju inte heller.

Kankse kan man hasa runt kvarteret imorgon?
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!